Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Arrogant: "Med en provokerende eller udfordrende selvsikkerhed, overlegenhed eller nedladende holdning" Tjaa... "Jeg tror, at fordi jeg er rig, smuk og en dygtig fodboldspiller, så er folk misundelige på mig. Jeg har ingen anden forklaring."
Husk at i juli måned er der gratis fragt, når du bruger dit gavekort til Unisport, hvis du får din ordre sendt med GLS. Du sparer 39 kr.
Jeg læste for en uges tid siden, at han havde været syg med noget feber, forkølelse, næsesnue noget, jeg ikke lige kunne finde oversættelse på fra det latine ord "sinusitis". Men altså, sygdom, så han har sikkert presset sig igennem etaperne, for at håbe …
Ja han er sgu et fjols ham Froome.
Man kunne sagtens tænke sig det afgørende udbrud først kørte på den første 2. kat stigning hvor folk som er udenfor top 10 (+12 min) kan stikke af og for lov til det. Når først de når over toppen med et par min så bliver de svære at hente på den resterende …
**OG** smid gerne koderne op på min væg hvis ikke du skal bruge dem :-)
Ja det kan man godt. Hvis der bliver lukket for tilmelding når spillet starter, skal du have ham der har lavet puljen til lige at åbne for tilmelding igen. Det nemt nok
Jamen det er sgu også ok og godkendt - for han vinder både lørdag og søndag også!
Som jeg skrev i går så kan i øve jer lidt på den svenske side hvor de allerede har åbnet for spillet :-) Manager.aftonbladet.se
Mit bud FCN - SDJ 2-0 FCM - VFF 2-0 OB - HIK 1-1 AGF - BIF 0-3 AaB - EFB 1-0