Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Utroligt så godt det går når jeg er på ferie, måske skulle jeg prøve det noget mere.... Men det er nemt nok RMIR, du skal bare vælge dem der laver flest point ;-)
yes!
Der er generelt intet sjovt ved den spanske liga men det var jo heller ikke pointen :D
Så er alle 3 videre til 4 runde allerede
Bold prediction: Bradford kaster 400+ yards og 4 TD's
Carolina Panthers
Bare lige så jeg er lidt mere klar til runde 4.. Denne form for spil handler ikke om de enkelte spillere men om holdenes præstationer. Reglerne er meget simple. Man vælger et hold som man mener Winner i denne uge. Hvis man har valgt rigtigt så går …
ja ja,det er godt med dig,ÅGF-drenge. :-)
Ja Jicsaw, der er koldt på toppen. Man et presset af andre, kender det selv i øjeblikket i La Liga i min pulje, hvor "store managere" presser på. Nej, det er ikke dig Johnny, dig går det jo fint for i Premier, her er jeg nr. 3, men du er sgu ikke nem at få …
Eller PL med Aguero. Er der slet ingen mål i ham? Har haft ham i 4 runder og han har lavet 172.000 i vækst.. Ikke ok. Kunne jo have rykket godt frem hvis han scorede bare lidt mindre end han plejer. Men slet ingen mål.. Grr...