Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ah okay - den havde jeg ikke spottet! Troede han var på 26/35 efter runde 2 :-) ja der er mange injuries, og man må bare vente til torsdags-updaten og håbe på det bedste derefter
Hold FEST han ser sulten ud under opvarmningen, ham **Suarez**! Jeg tror sgu han laver en "Lewandowsky"!
lorte spil ! :D held og lykke til de resterende hehe
Ja ;) Jeg havde absolut ingen fidus til Lynch, så jeg var egentlig ret glad for at 50% havde ham. Jeg er ret overbevist om at "the big 4" (Le'Veon, Charles, AP og Lacy) giver meget mere i længden. Også Forte for den sags skyld, da han er den eneste på Bear …
Som jeg lige ser det er der 3 mand videre. Bråutigam Jacobsen Rico Resten er ude
I har stadig ikke rettet point i Dallas kampen - I tilfælde af I har glemt det.
FCM skal jo have lov at have en off day en gang hvert andet år i Superligaen. Til gengæld meget svag præstation af AaB i dag, fhv mestre? nej nej nej så skal man da vinde komfortabelt, ikke det pjat der, og man lukker da ikke mål ind hjemme?
Tit Swush redigere det efterfølgende, når de har kigget kamp rapporten igennem, derefter hejser de det grønne flag.
Hansemand godt set med Muller, men for fillen da, hvor er Ronaldo? Jeg troede vi tog det som et selvfølge, at han skulle være Kaptajn. Men det er fint nok, så har vi mere og arbejde med til næste runde. Lidt små justeringer her og der, så kører vi dig …
Skulle vist også have taget Bellerin istedet for Gabriel