Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Så er vi igang.. :D
Degenkolb kører med i sprinterne, men har ikke været på toppen de sidste par år efter et alvorligt styrt... Han blev dog nummer 2 i de tyske mesterskaber for en uges tid siden, foran eks Greipel og Kittel...
Hej Jeg har fået en mail om at jeg mangler at aktivere mit hold i tourspillet 2018, hvordan gør jeg det? Hilfe... Jeg har sat holdet, tilmeldt en lukket gruppe ..men hvad mangler jeg? Hilsen Morten
Den der ligger nr 1. Efter 1. Etape vinder 2. Oslo ture. ( sådan ).
Ja, den tæller med.
Du har fri udskiftninger inden starten. Så hvorfor sletter den? Ja du kan godt lave et basishold efter starten. Hvis den skal være guld koster det 99 kr dog ingen Præmier efter starten.
Okay. Det er rimelig surt. Men tak for svar.
Hej niclasandreasen1999 anmeld 1 timer siden. Alle spillerne er inddelt efter værdi. Dem med de højeste tal, er dem med mest værdi. Vi kan da godt kalde det “god værdi”, hvis du insisterer. Håber du kan bruge mit svar! Venlig hilsen Crap_Bag.
Jeg har selv spekuleret i det samme... Hvis det ikke har betydning, så er det tit en der har lavet et stort stykke arbejde, der får trøjen som belønning. For Sky kunne det eks være Castroviejo, men tror det blir lidt tilfældigt. Hvis de kan undgå det, s …
tak for positive svar