Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Tusind tak for velfunderet og lødigt svar - god sæson.
Stuyven er lead out for Degenkolb, men får formentlig selv lov at køre efter sejren på brostensetapen, samt hvis Degenkolb har en dårlig dag... Han er ikke hurtig nok til at jeg vil kalde ham sprinter, men på puncheur etaperne kan han måske være med...
Hvad har Belgien reelt set vist indtil nu? De har slået Panama og Tunesien! Så har de været tæt på at ryge ud til Japan! Derudover har deres reservehold slået Englands reservehold...
Nibali kan det der med at time sin form til udvalgte løb. I sine unge dage tog han det hele, men har de senere år måttet været mere selektiv. Derfor synes jeg også er det også næsten 'umuligt' at spå om hans muligheder i dette løb, selvom han nok har sat …
I det eksempel du nævner dér, Ullrich, er det meget afgørende, hvilken type etape, der kommer efter dén bjergetape. Hvis den er flad, og du dermed igen skal tilbage til Kittel, vil det jo så have været bedre bare at beholde Kittel. Jeg synes generelt d …
Jeg er nok enig med gryderetten, men vil da gerne gøre et forsøg. Du har 50 millioner. Lad os sige du kun bruge 45 millioner. Så har du 5 millioner tilbage i banken, som du så får 0,5 % rente af på 1. etape. Og sådan fungerer det på hver etape (som i ø …
Jeg forstår ikke noget af det med et grønt og et lyserødt spil. Så vidt jeg kan se, er tourspillet blåt og tourmanager gult. Men i hvert fald, er her væksten for holdtidskørsel i Tourspillet (med udskiftninger), kopieret fra regler: Holdtidskørsel …
Til de nye så husk nu der er to forskellige spil..
Du er den eneste
Skal i sende penge gennem danske bank : så pas på de mister farven og bliver helt hvide.