Er der nogen der ved hvorfor solgte spillere er på holdet endnu? Feks Froholdt.
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Det er vist bare et af mange ubesvarede spørgsmål til holdet.dk… Men ja, nogle er krydset ud og nogle er ikke? En skam at man allerede har ramt 2 solgte spillere, når man har et basishold ;-)
helt ny på Holdet.dk får man ikke gevinsten af en solgt spiller. nå de bliver solgt til større værdi end man købte dem til Jeg har Frohollt på mit hold
JO. Selvfølgelig får du minimum 145 millioner ind på kontoen nu, så du har ubegrænset budget resten af spillet.
Haha, det ville være godt :-) - jeg havde også Froholdt (desværre).
Til #2: Når du skifter ud, er det spillernes aktuelle værdi der gælder (og der er jo også gebyr). Vi henviser til spillere der er solgt væk fra superligaen - de er trælse at have købt, da man så er tvunget til at skifte ud allerede… (disse spillere plejer at få et kryds over sig på dit hold).
Tænker altså også at han i dette manager spil var et kæmpe fejlkøb!
Var der ikke meget snak om at han skulle afsted inden spillet startede?
Jeg er langt fra god i alle fodbold spil men hvorfor Froholt
Ja Han er jo pisse god og løb mere end alle andre i foråret MEN lavede han nogen mål og lavede han nogen assist??
At dem med guldkort så ender med at for 150 mio for ham er jo en ren gavebod…
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)
Ikke mange mål og assists, nej. Men spiller (spillede) fuldtid hver gang for et hold der næsten altid vinder, var ikke for dyr og fik ikke mange gule kort, så han var “sikker fast indtægt”. Guldkort regler ved jeg intet om - håber det er en joke!? Nu må vi se om Franculino også ryger afsted…? - ham har jeg så (desværre) ikke :-)