Kære Sofaspillere
Er der en herinde, der er venlig at fortælle mig, hvordan man fortyder sine handler før en rundestart?
I sidste sæson kunne man trykke på knappen Fortryd Handler. Den knap finder jeg ikke længere?
Hvordan gør man?
Tak og god kamp.
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Det behøver man ikke mere -
Du kan skifte frem og tilbage lige så meget du vil du kommer ikke til at betale for andet end det du har skiftet i forhold til holdet i sidste runde
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)
Tak Bennedbæk. Jeg er desværre ikke helt med, hvordan jeg gør rent teknisk? Kan du guide mig :-)
Du skifter bare dine spillere, og er du ikke tilfreds med dem, skifter du bare til andre. Dette kan du gøre helt frem til rundestart. Det hold du ender med, når runden starter, er det hold du opkræves transfer for. Sagt anderledes, skifter du en spiller, der giver dig 100k i transfer, og sidenhen fortryder, og skifter en anden spiller ind til 50k i transfer, bliver du kun opkrævet 50k i transfer ved rundestart. Du kan også skifte en spiller 100 gange, du bliver kun krævet transfer for den sidst tilføjede.
Er det mellem runder, hvor du fortryder dine foreløbige handler, er der en knap lige over din holdoversigt, hvor du kan se, dem du har skiftet ud fra sidste runde. Og faktisk også en slags fortryd knap.
Håber det hjalp.
Hej KingKong95, tak for din hjælp. Pænt af dig. God kamp.
Hejsa,
Vi forsøger ogåa at lave videoer med guides til den nye platform inde på vores hjemmeside https://fantasyleague.gg/ og på YouTube. Så hvis der er andre ønsker så skriv endelig, så tilføjer vi det i vores gennemgang