Forum

Selvom man har været passiv og bare spillet med i mange år, så forstår jeg efterhånden virkelig ikke hvordan holdet.dk bestemmer hvornår en spiller føres an som angriber, midtbane eller forsvar.
Bare ved at se på superliga spillet, så er der så mange forsvarsspiller og midtbane spiller som er lige pludselig “angriber” - Bischoff,wikheim, egeli, Isak Jensen, hyseni, klysner

Så har vi spiller på samme position som ovenstående som er “rigtigt nok” midtbane spiller - elyounoussi, bakiz, hjulsager, simsir, Campbell, achouri, claesson, vallys.

Jeg gad virkelig godt at forstå hvad man går efter fra holdet.dk siden når man bestemmer en position for en spiller. Det ser hverken ud til at være ud fra holdenes officielle bestemmelse, eller hvad de reelt bliver brugt til i forhenværende sæson. Nu starter Premier League og andre ligaer også, hvor vi har endnu flere af ovenstående eksempler.

De er som udgangspunkt placeret samme sted, som klubberne placere dem på deres hjemmeside.
Jeg har kun lige tjekket Bischoff, og han er rykket op i angrebet, under Brøndbys trup.

Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér