Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Dem kan du se her på sitet...eller f.eks. på dongbold. Men de bliver jo sjældent frigivet før en halv time før kampstart, så du kan ikke bruge dem til så meget, i og med handel lukker 1 time før start.
er han ellers 1. keeper,når han ikke er skadet ?
Jeps var lige lidt for hurtigt ude, er nået frem til det samme. Undskyldning til Swus herfra.
Jeg fatter ingenting, men min fars søn gav mig dette link.... http://www.youtube.com/watch?v=QPpoLnH1Ius Åhhhhh ja.... Klovnen......så forstår jeg bedre .-)
@1 Fin analyse.... Jeg satster på at 2 af dine udsagn er rigtige...... Tror godt du ved hvilke jeg tænker på! Også godt spil til dig, HNC :-)
Han skal sandsynligvis spille højre back imorgen pga Kevin Conboys skade.
Så rundede vi de 10.000 hold..... Nogen der ved hvor mange der foreløbig er med ovre hos BT? Jeg gætter på 13.135 hold her på holdet.dk
Jamen så takker jeg for svaret Swush:-0
Tror helt sikkert at bosserne fra de forskellige klubber læser med her, så de skal nok skrive det - Så vent du bare oppe inat, der skal nok blive skrevet så snart