Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Så bliver han jo topscorer igen og jer med guldkort kan vel bruge ham selvom han er i viasatdivisionen.....
Mon ikke AaB klarer HB Køge imorgen, selvom pløjemarken nok er en fordel for hjemmeholdet.... Er det ikke som at få et deja-vu, når man ser Køges bane - minder en del om Parken for nogle år siden! ;o) Det med konen er jeg helt tryg ved - kvalitet fornæg …
Hej Jeppe. Undskyld det sene svar. Det er da dejligt vi har fået Superligaen i gang, selvom det er lidt svært at hive sig selv op til Køge-Aab, så længe de noget større turneringer er i gang. Du spørger ind til overraskelser. Jeg tror ikke disse …
@4 He he Simon, tro mig når jeg siger, at jeg på //ingen// måde kan vinde noget som helst. Min funktion: Jeg tegner knapperne her på siden. mvh. **Peo - Swush.com**
Han blevet skadet til træning i løbet af ugen på en glat kunstgræsbane. Forventes umiddelbart ude i 3 ugers tid.
Ekstra fedt, at du har købt ham 2 gange:-)
S. Andersen bokser jo bolden ud på stolpen og den springer tilbage på ham og i mål. Så S. Andersen redder jo bolden i første omgang. Så skal man vel også have en assist hvis bolden rammer stolpen og springer ud til en spiller der scorer. Men det får ma …
@24 Hehe Henrik, god humor der ;)
Jansen scorer først på riposten, derfor ingen assist