Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
TIS!! er vel ok.... Men sgu ikke når det rammer én...... Kom nu FCN!!!!!! Det er faktisk ikke uden betydning!!!!! For mig .-)
@ 9 Igen: Ganske enig ;-) VH "Anes"
@2 Og her vil jeg da gerne tilføje, at man kan //"pinne"// rundeuret (sætte det fast), så det altid er synligt hvor lang tid der er til åbning/lukning af handel. Før cursoren ind over uret, og klik en enkelt gang for at sætte knappenålen i. mvh. **Peo - …
@5 Der skal nok mere til.... Kommer aldrig til at elske Brøndby, men ser da gerne de kommer med igen..... The "New Firm" er bare ikke det samme uden Brøndby er med i toppen..... Hilser Jer velkommen.....
Bolden rammer Mikkel Christoffersen på knæet og falder ned foran Holmén. Jallow rører den vist også, men MC rammer den sidst. Mvh. Christian
Nej, det er en SønderjyskE-forsvar som har sidste fod på den bold som ryger hen for fødderne af Curth.
Ja, det gav da i hvertfald et fortjent point til Brøndby. Når man ser hvad vi var oppe imode, så synes jeg sgu at det var godt med ét point. Hvordan kan dommeren ikke udvise keeperen ved 2-2 målet ? Jallow er helt alene igennem, keeperen "klipper" ham, dom …
Jeg er da en smule træt af at have solgt kællingen og Grønkjær før denne runde. Vil dog ikke kalde det uheld, da det var en bevidst handling.