Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Raska står de sidst runder. TIP: J.Christansen står nok de sidste kampe i år.
Jeg tror ikke at han er skadet. det håber jeg ikke, har ham som anfører
Hej FinansHansen Jeg er ikke enig i at der var klare beviser for noget i Onside. Jeg vil gerne understrege at vi ikke ændrer i data for sjov eller pr. automatik fordi der bliver klaget, men udelukkende hvis vi mener det er korrekt. Den aktuelle situatio …
@36 Ale(x) har altid frygteligt travlt med sit arbejde i Brøndby´s mellemsæsoner.... En meeeget travl mand, efterhånden :-)
Det er sikkert juridisk rigtigt nok, Asen. Men det sender dog et signal til spillerne, om at de som sagtens kan rende rundt og hviske forulempende og krænkende ting til hinanden på banen, så længe der ikke er andre der hører det! Derfor mener jeg ikke n …
Uanset hvordan i inddeler runderne til VM, vil en kamp slutte kl ca. 22.30 og næste runde vil starte dagen efter kl 12.30, såfremt vinduet lukker en time før kampstart. Dette vil givetvis give nogle udfordringer i forhold til dem, der skal på arbejde dage …
Der er også Dagens mand med bøsser på Tv2. Ganske underholdende! De er sgu noget for sig, de der "mænd" der er med! :-D
Fint, jesper .-) Alt ialt et godt stykke arbejde.... Sjovt med Lite, og nyt forum skal nok finde sit "Jeg".... Kan også godt lide at I kalder det for " flere FORA" og ikke "Forummer" som amatørene kalder det :-) "Forummer".... hahahaha..... Det er …
Hej FroZzi Assisten bortfalder fordi en FCM-spiller rører bolden inden Movsisyan afslutter. Mvh. Christian