Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hej Mathias Årsagen til at Kebe ikke er aktiveret er fordi han er langtidsskadet. Han bliver tilføjet når han kommer på benene igen. Mvh. Christian
@16 Haha... Super. Forumnavnet er tilsyneladende ændret mellem dit og mit indlæg.... Stort :-) God jagt på de suveræne Løver i efteråret :-) God kamp, (alex) :-)
tak.. nu er han... Lars Olsen på sin bænk i OB
Simon sorry ved godt der er gået noget tid, men ser først dit svar nu! Jeg synes spillet er blevet mere unuanceret, det gælder nu alene at finde spillere som laver assist eller score mål, tag en spiller som Atiba Hutchinson som af mange eksperter blev …
AGF kan vel opfordre SAS til at købe navnerettighederne til den næstbedste række, og på den måde sikre sig endnu en sæson i SAS ligaen. Erik Rasmussen tror jeg udgiver en CD. Der er et stort marked herhjemme for "blød mand med guitar" genren. Jeg nævner …
Er dette et uddrag af den roman du er ved at skrive om Ove C. og som du tidligere har omtalt hér på forum? Vedr. den ligeledes tidligere omtalte planlagte husstandsomdeling af Lars Larsen. Hvorledes vil du husstandsomdele ham? ;-) Venligst PP P …
Ja, nu har de i det mindste opdaget, at Borring ikke spillede, men så skal han vel ret beset ha' -5.000 kr. - og ikke 0,- kr., som det er tilfældet nu??? ;o)
Ja, vi må da ikke håbe Morten Olsen finder på at sende ham på banen. For landsholdsklasse har han da ikke haft de sidste 8 år.
Sgu enig med Dan K. og Don K, jfr. @ 1 og @ 3 Kan man ikke "bladre" lidt i Fora før man stiller den slags drænende spm? Venligst
Kæmpe frispark!