Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Mon ikke jeg har "rat"! M. Cramer har +799 i trend Jallow har +1.028 i trend Schlebrugge har -126 i trend Mysteriet synes hermed opklaret, og vi kan alle liste ud i solen på ny
# 11 Jamen, jeg er faktisk også enig med dig Don K :-) Specielt et tiltag med et specifikt Forum til "Diskussion af mål/selvmål og assists" kunne være en god idé. Som det er nu, fylder disse indlæg jo næsten hele Superliga-Forum. Også under VM var …
U 2 Don Ø :-)
skulle stå 3 ens
Ohh Frank......min ven Farlige Frank. Lad bare ornitologen lede efter Baba og Berg.... John: Bliver det i bil du skal afsted. For så har jeg en lille sticker til din bagrude 'scouser on board' Ojjj der var FF tæt på hatrick :-)
# 0 Men det er da lykkedes dig at have fem "løver" på dit nuværende profillogo...og hele tre FCK´ere på dit hold. Er det så 3 af fejlene ? Nemlig lidt svært at finde 5 fejl på dit profilbillede, hvis de 3 FCK´ere du har valgt til dit hold er valgt me …
Nej hold nu op. Det er jo netop det geniale ved at Swush og BT gik fra hinanden at lottomomentet forsvandt fra dette spil. De må aldrig komme tilbage.
Du kan alligevel kun bruge det i dag, hvor handel er åben til 17:00 Fremover lukkes handelen en time før første kamp, og det er sjældent at siderne har ops så tidligt.
takker :)