Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jep! Lige til en plads i Hall of Fame! ;-)
Jeg er traet af mine venner og vil gerne be om nogle nye. Men naar vi nu snakker om bitches, saa er det ikke helt daarligt i kbh for tiden... eh eh eehh...
Det kan du så ikke være stolt over længere Morten Nielsen. For jeg er hermed blevet Verdens største fan af HNC! Men vil sige det er for hans 100 provokerende bemærkninger og ikke kunsten i hans spil under vand ! http://www.youtube.com/watch?v=tjkz …
Er Baba Collins skadet?
Det hjalp. Tak for hjælpen :)
Kommer Zanka til at spille idag?
Thomas: "i mit eksempel har målmanden "fingrene på inden der scores" som i skyder og score efter målmanden har rørt bolden :-) Smed: De nuværende regler skelner mellem om det er før eller efter afslutningen at målmanden rører bolden, det er dette jeg pr …
Swush forholder sig netop neutralt og følger de regler de har udstukket og offentliggjort. Hvad nu hvis Hvemvandt.dk overser en klar assist - skal vi så snydes for den? Vil vove den påstand at Swush ser målene igennem MEGET grundigere end hvemvandt.d …
tror squ det var lidt sarkasme fra denne herre der laver indlægget ;)!