Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Du har til dels ret vil jeg sige. Men at sammenligne med Inter og Porto hvilke du faktiskt siger er halvsløjt materiale han har vundet med :s? Og ja, tag Efb foreksempel, de ligger sidst med Ove P nu, han udretter da heller ikke noget specielt med …
Køge og AGF er jo world class. Vil du vædde et Hold på, at mindst det ene hold rykker op i SUPERLIGAEN næste år?? Kom så FCN - smadr de Christiano look-a-likes godt og grundigt - tro på det! Hvornår bliver Cleyton Silva tilføjet på holdet.dk hva …
@3 Det tror jeg ikke, du skal regne med.
Fint. SKAL man være opkaldt efter en retsmediciner, der opklarer forbrydelser på TV for at blive oprettet så hurtigt, eller er det acceptabelt bare at hedde Jonas Kamper?
Det er endda særdeles sandsynligt, at hans ene boldberøring i en kamp med overvejende sandsynlighed vil afstedkomme en scoring til modstanderne. Det vil iøvrigt aflaste swush at de kan nøjes med at indfinde sig fysisk til OB´s kampe. Så slipper vi so …
- eller måske fordi har var skadet.....
måske skulle jeg checke reglerne !
hehe NOT
Og hvis folk bare ville sætte sig ind i konceptet med gult/grønt flag, så ville en del indlæg fra "folk der gerne vil have korrigeret en detalje" (læs: brokrøve), sikkert også kunne undgås.
Hold da op, SIF fik point mod Lyngby! Det overrasker mig meget, så er de jo på vej ud af krisen. TB må være meget tilfreds med kampen, som mod al forventning gav point. Tillykke til SIF, de viste god moral - det må være TB der vha sin fremragende motivat …