Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Nemmerlig! Nu kører det på skinner. Klart den bedste præstation i år. Fodermesteren på landsholdet!!!
Ja de stiller med reservespillere, Men disse 6 spiller, skulle nu nok kunne gå ind på de fleste hold, de andre er spiller på vej op eller tilbage. Kim Christensen Zanka Jørgensen Sölvi Ottesen Bo Nørregaard Jesper Grønkjær T. Kristensen Mener do …
Må tilstå at året 1912 siger mig kun en eneste ting, og det var det år Titanic sank. Andet kan jeg sq godt nok ikke huske fra det år. Beklager Men jeg er jo heller ikke så gammel som den et hundrede og fyrre årige gammel Henrik Otto Nielsen...
Svært spørgsmål, når FCK jo ER Dansk fodbold. Men se bare hvordan Horsens kunne løbe om hjørner med manskabet fra FCK når der pilles lidt udenlandsk ud og indenlandsk ind. Horsens kunne med lidt udenlandsk komme ind og spille FCK ud. Jeg går ud fra i …
kun fordi jeg har AMC.
Okay , havde ikke lige set han var blevet udskiftet. my bad
Præcis nok til 2 nye midtbanespillere, og et bæger popcorn..... Lille bæger popcorn!
Forstå ironien .. selvfølgelig er der ingen der kan lide BT lige meget hvad de laver :)
Agger?
En ting er at slå Cypern, en anden ting er Portugal og Norge. Vi skulle have haft point i Portugal, nu har de fået overtaget og sikre sig en slutrunde denne gang uden kval.kampe. Norge virker sammentømret og har fundet sig selv igen under Drillo. …