Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Nu har jeg været stille i et par måneder. Men situationen omkring Bergs assist er lige netop det jeg talte om med assist reglen. Det bliver et difinitionsspørgsmål fra Swuch.com redaktionen. Jeg har siddet og set situationen igennem igen og igen og jeg ka …
Kom nu igang for H......
Jeg har tydeligvis ikke så meget forstand på mandlige skønhedsidealer som dig, men tak for svaret.
takker :-)
Kunne altså også meget bedre lide det resultat Dan kom frem til..
Ingen så langt... Men det er jo nok mere held end forstand ;) pudsigt nok
Hej JBA Se anden [[http://holdet.dk/da/forum/sas_ligaen/threads/170674|tråd]]. Mvh. Christian
Svært når man ikke kan åbne en avis eller se en udsendelse uden hun er på, at det er et gammelt citat, er kun fordi jeg ikke høre efter hvad hun siger mere ,modsat andre, og det er vel derfor medierne holder af hende ,de ved der sidder folk og ser det. Det …
£8 Ja den er sgu genial. Kan du ud og ind, og har sunget til mange fester da folk nærmest står i kø for at høre mig synge den.. jeg er ener..:-)Men fed fed tekst