Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Han laver en fejl ved straffe/udvisning hvilket han allerede har indrømmet. - Prangende var det ikke, men gik begge veje. Ellers ganske tilfreds med kamp og underholdning - rent offensivt den bedste kamp i denne sæson - Mest ondt af Lyngby som burde hav …
Så fortsætter debatten om hvordan dommere og linievogtere pga af ringe dømmekraft afgør de forskellige kampe.
Horsens topper lige Randers ved at spille 3-7-0 ... INGEN angribere! - Dog én på bænken!
Kend dem på knækket
[[http://holdet.dk/da/forum/help/threads/186068|Jeg har forsøgt at få dem til at forklare, men der er ikke så meget at gøre.]] Underlig beslutning :-)
RMIR - jeg er 100% Aalborgenser. Født og opvokset på stenbroen......
Hej Don W. Kopieret fra et tidligere indlæg: ---- klip --- **Opdatering af Holdet.dk** Dagens opdatering medfører både nogle umiddelbart synlige ændringer, men også nogle bagvedliggende forbedringer, som hjælper os i forbindelse med drift og admi …
Nu var det ikke 8 aviser, 8 tallet jeg skrev var fordi du skrev indlæg nummer 8 og derfor henvist til dig. nej jeg kan ikke huske hvad for en avis jeg læste det i. Sorry. men det er vel også ligemeget nu.