Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Ja, lidt irrelevant synes jeg ... Altså, hvis man spiller for OB er man (gumpetung) Fynbo ... Hvis man spiller for Sønderjyske er man (bovlam) Sønderjyde, og hvis man spiller for ÅB er man (fåmælt og lettere tvær) Nordjyde .... !
Tv2 live opdatering havde noteret den da det skete
Ja den er god nok, ved ikke hvem der skal kunne stoppe dem.
H. Jensen er efter min mening ikke guds gave til Bif. Havde vel egentlig sat det ok op. De kommer jo også foran 4-0. Men jeg skal da så love for at han falder sammen med holdet. Hans taktiske dispositioner fatter jeg ikke. Han sætter en lille bly Agger …
Hvis det i torsdags var en stabil præstation, så ville der i hvertfald ikke være snak om krise !! Fordi hvornår har de lige sidst vundet, samt scoret FIRE mål ? ;-)
@18 ... er du nu fuld igen????
Tror såmænd også at FCM gerne ville have manglet ham i mandags..... ;-)
@7 Det kan da ikke har gået forbi din opmærksomhed, alle de problemer I havde i foråret? Opdateringer mig her og der, der ikke virkede efter hensigten. Og det mest smarte I gjorde var at sætte dem i værk efter sæsonstart ... :-/ Der gjorde jeg lidt …
Der er da nu beløb på 100-200-300 kr ved både renter og transfer. Men for min skyld kunne det såmænd godt være delt op i 10 min og så give 1000 kr pr 10 min hvis du synes det er nemmere. Hvis man spiller 90 min og får 9.000 kr ved mit forslag er det …
Endelig blev denne tråd interessant! FODERMESTEREN!!!!!!!!!!!