Forum

Fint nok, at I synes der er behov for nyt design, men hvor er funktionen kampprogram hvor man kan se de næste tre, eller flere kampe frem og markere hold, på samme side?

Ja den funktion med kampprogram er endda vigtig (så man ikke skal sidde og søge kampprogram når man sætter hold). Det er ikke det eneste der er blevet RINGERE og mere BESVÆRLIGT (bortset fra at man nu kan skifte uden at skulle fortryde/starte forfra) - tiden går klokken slår - men spillene og søgefunktioner bliver endda ringere/begrænset istedetfor udviklet! Det skal være svært at finde og kommunikere med andre profiler - der er stadig elendige præmier (stadig under 5-10 pct tilbagebetaling?) - og nu heller ingen cup-turnering - færre features og mindre spiludbud - selvom det er oplagt at følge med teknologisk udvikling og lave større spiludbud ala LYNHOLDET (som blev skrottet) - men skal love for jeg stadig spammes med masser af OSLO-fælde-præmier og reklamer rundt omkring for flashy plastik-knappenåle og kloge manager-guru-nørder, som der skal støttes og følges (konkurrenter som paradoksalt rådgiver andre til de samme fiduser, hvor meningen er at lokke til at spille, selvom man jo ikke må lokke folk til farligt spil - se om du kan forstå den omvendte psykologi i alt det ansvarlig spil politiske bs hykleri)...

Ja det med kampprogrammet er virkelig irriterende
Det var så nemt at man lige kunne trykke og se de næste 3 kampe

Og hvis jeg trykker på F.eks Tigers profil som har skrevet her hvorfor f…. kan jeg så ikke se hans hold og hvilke spil han er med i

Man kommer ind på en oversigt uden hold fordi det er den gamle platform men kan i ikke bare lave en henvisning derinde til der hvor man kan se hans hold så

Kun et eksempel gælder alle der skriver herinde på forum jeg kan åbne profil men ikke se deres hold

Bennedbæk239.025Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)

Helt enig i det med kampprogrammet og de tre runder frem. Rent faktisk en skandale at det er blevet fjernet. hvis man ændrer noget skal det være til det bedre og ikke til det værre. Kan heller ikke se hvad spillere koster og populærtrenden. Rent skidt. Hvis der er kommet forbedringer er de meget svære at få øje på

Velkommen til den nye platform

Thomas Adamsen153.480Top 10%BronzebægerTop 10%GuldbægerSølvbægerTop 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinder
Rest in Peace, Chris Anker

Nu kan man godt se sine venners hold

Kun dem med Guld kortet!

RMIR66.325Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hej Alle sammen,
Vi forstår godt frustrationen med den manglende kampprogram i handlen. Vi har ikke løsningen pt. men vi er helt klar over at den er meget efterspurgt og savnet - og vi beklager den ikke er kommet med i seneste udvikling af handlesiden i fodboldspillene. Det vil den komme i fremtiden. Jeg kan ikke sige præcis hvornår, men den er højt prioriteret.
Mvh Jens, Holdet.dk

Hej Bennedbæk (#2)

Det er korrekt, at hvis du klikker på billedet af en bruger her i forum, så kommer du til deres gamle profil, hvor deres aktuelle hold ikke vises. Det er en fejl - og den er indrapporteret. Billedet skal linke til de nye profiler, hvor man kan se hinandens hold.

Hvis du klikker på en bruger i highscoren eller din miniliga, og åbner fuld profil findes der et faneblad, der hedder Hold - og der kan du se alle brugerens aktive hold i samtlige aktive spil.

Mvh Jens, Holdet.dk

Holdet.dk hvad med cup-turneringen? Spiludbud/Lynhold etc? Præmie-procenter? kommer der forbedringer?

Tænker at I har haft spil gennem så mange år og så laver i en fornyelse der er betydelig ringere.

Burde nu ikke være så svært at få ændret så man kan se det med kampprogramet

Afspejler en efterhånden kedelig tendens i samfundet, mindre kundeservice og stigende priser under påskud af forbedringer.

Splint5.375PræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%BronzebægerTop 1%Top 10%Top 10%
I år bliver det endnu vildere...

Dårligt design, eller måske man skal vænne sig til det. Før var der en feature hvor man kunne se tre kampe frem , meget vigtig i et spil, for det er jo et spil, og den feature gav bedre spiloplevelse. Designet er ret kluntet, f.eks at se statistik og kampprogram kan man ikke fra holdoversigten??

Hej alle sammen
Der er nu kommet kampprogram på handelssiden i fodboldspillene.
På web findes det under kalender-ikonet ovenover holdopstillingen.
På mobil skal du trykke på de tre prikker (øverst i højre hjørne over holdet) og derefter Kampprogram i drop-down menuen.
Mvh Jens, Holdet.dk

Hvorfor bliver der så mange spillere købt i forhold til solgt ? Hvis man ser på statistikken ?

stig markvardsen4.085Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Hvilket spil tænker du på

Bennedbæk239.025Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)

RMIR var inde på det samme få ikke så lang tid siden
I golf men jeg kan se det også er sådan i Suppen

Tænker det er fordi der er en masse TDF manager der har fået en idé om at lave et gratis hold lige pludselig og der tæller som +trend åbenbart

ja det er superligaen . Jeg troede bare ikke så mange startede et spil så langt inde i sæsonen men det er jo den eneste mulighed .

stig markvardsen4.085Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoTop 10%
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

1. 17 ... Nej, det er ikke eneste mulighed. Jeg tror den mest sandsynlige mulighed er at der er noget galt med deres system.

RMIR66.325Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name
Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér