Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Sikker på Holdet får det opdateret ;-)
Få ham så på - den mest værdifulde spiller Chelsea har haft. Piner dog mit blå hjerte, at han nu tørner ud for Tottenham
Det gad jeg også vide. Rart at høre fra dig......der er jo sket et par anholdelser på vestegnen.
Rooooooooooooooooooooooooney 3-1 GLORY GLORY 21 i 29 kampe. . . Hvem er Ronaldo???? Glory Glory
nej
Belasende er vel ikke en grammatisk fejl! Det er vel i bund og grund en stavefejl.. - går jeg ud fra. fred være med det.. Ikke fra Nexø, men kender en fra Greve. Fedtegreven..
Jeg har dog kun to...
Rimeig hidsig QPR fan. Og de flejner da helt ud, da han sviner en kvindelig jounalist til grineren.
OK - tak for svar!
@ 31 Marchena opsnapper bolden fra en modspiller. Den allermest grundlæggende forudsætning for at give en assist - nemlig at en medspiller afleverer bolden til målscoreren - er derfor ikke til stede. Målet (til 3-1) kan ses [[http://www.footytube.com/vid …