Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Det var et solomål...
Spurs spiller de fleste kampe i en 4-4-2 opstilling, og det gør at han er i konkurrence med Huddlestone og Palacios om den defensive midt. bagved Modric. Mod de bedste engelsek hold vil Redknapp hellere spille 4-4-1-1 med Modric som hængende, og 2 defensiv …
Hej Peo Jeg vandt ialt 3 holdoprettelser, i 3 forskellige spil. Jeg fik 1 mail med kode til holdoprettelse. Den brugte jeg og slettede derefter. Det fremgik på ingen måde af mailen at det var til alle holdene. Det har jeg skrevet til jer både herinde o …
Kunne ikke være mere enig! SWUSH - Vi modebevidste managers er i den grad blevet snydt og jeg er overbevist om at de havde spillet bedre i farver. Jeg vil gerne have nulstillet mine minus-point.....og ha' Drogba som anfører også....tak på forhånd
Har selv Drogba, men desværre ikke som anfører. Min er til gengæld Ronnie Schwartz, og når han laver 27 assists i morgen, stryger jeg direkte til tops! Hils i bunden, suckers!!! @ 22 HNC's humor er den bedste i verden! Hvis jeg ejede en tv-kanal, fi …
Han var åbenbart restitueret hurtigt efter operationen. Nu gav WBA self ikke meget modstand, men de smerter han har spillet med de sidste par år er ovre nu efter en vellykket operation. Jeg tør slet ikke tænke på hvor farlig han bliver i denne sæson, når h …
Blackpool har ihvertfald lagt sig i pole position....
@ Guti Gucci Kom lige ned på jorden igen, makker, inden fuldstændigt ligegyldige one liners, bliver kørt op til retssager og andre strafbare handlinger! Slap aaaaaaaaaaaf.