Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Att: Støvring. Fik Liverpool start 11er kl 16:07 Dvs næsten en time før... Den er god nok :-)
Du har ret. Det er faktisk, i dit vedhæftede link, ganske tydeligt, at bolden berører Tuncay. Flot arbejde :)
Jerome Thomas laver assist til West Bromwichs 2-1 mål. Bliver det rettet?
ja igen viner8 helt sikker måsge tores kan
" De skal sige tak"..... Glæde over alt! Det er det vigtigste!!!!!!! Du ved :-)
@1 Super pointe...... DGSM er utilregnelig........ 23-14:4 = (11x32) + et glas koldpresset sved= 2 piberensere og en kop klamydia....... Ja, det er jo ikke mig der laver reglerne.....
Ja Rooney er gennemført usympatisk....Netop derfor har han jo været en succes i United!!! Jeg mener der er han jo blandt ligesindede......
Tak for alle dem der krydsede fingre. @13 Det manglede da bare, men vi løber sgu ind i for mange tørrede blomster. der er ikke meget nyt materiale fra drengen !! Hvad med Frank Rijkaard, det må være en and.
Nu tænkte jeg også mere på officielle kilder i PL. FA plejer da at være //yderst// nøjeregnende med alt hvad der hører under deres ressortområde og har de en officiel kildestatistik for assist er den vel klart at foretrække.