Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Hvis de er klare angribere i dine øjne, er det da helt vildt så lidt mål de laver. :-) Men godkendt, vi kommer vist ikke videre. Så vidt jeg kan forstå så vi enige om at samtlige angribere hos Manchester C, slår samtlige angribere i premiere l. ikke? eller …
Enig ... og matcher min tidligere pointe omkring Bale - Og Coleman - Fatter fortsat ikke hvorfor Swush ikke får det ændret, som i tilfældet her, hvor man sætter en ny sæson igang! - Der kommer kampe hvor Bale scorer 2-3 mål og hvor Tottenham vinder 4-5 nul …
Man kan ikke vide den 100% rigtige startopstillingen, mere end en time før, for det er dér klubberne/holdene skal afgive startopstillingen. Altså en time før,,,har jeg hørt, Alle de hjemmesider, som har startopstillingen før det, er "mulig" startopstillin …
Hej Mikael Det blive rettet i forbindelse med kontrol og "grønflagning" af kampene. Med venlig hilsen **Jesper**, Swush.com
Måske lige med undtagelse af det rigtige anfører valg
Rooney er ikke med idag
Det der med at læse reglerne, er stærkt overvurderet...
YEEEEAHHHHHHHAAAARRRRR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SÅDAN CLARK !!!! LÆKKERT!
Ja det bliver vildt når de begynder at ramme hinanden :-) GLORY GLORY