Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Jeg kender ham i hvertfald ikke
Tror bare jeg havde lidt ondt af Blackpool at sådan noget svineri med det straffe sker... det sku li have været sket for United.. Fergie havde jo svinet dommeren til som han plejer... og krævet ham udelukket af al fodbold for livstid... han er en af de vær …
Vil det sige at du ikke har satset hårdt på Liverpool i denne runde? 2 nemme kampe ellers.... ;)
Ser da ud til at Chelsea er kommet igang igen..... PEEEEZZZ..... Bare de er dolige mod FCK :-)
Kom til at stemme forkert. Ved ikke helt hvorfor den har valgt "Både og - fordi..."? Mente selvfølgelig "Det er primært en ulempe - fordi...".
Jamen Bale skulle også gerne opnå den højeste vækst, da han er den dyreste af alle forsvarere. Ellers er han da en fiasko at investere i. Og det tror jeg faktisk han er. Sælger lortet!
hey.....
Det kan godt være, men det var nu Rooney der lavede assisten til Giggs. Berba spillede Rooney i dybden, som så fandt Giggs inde foran..
Ja den er netop givet! Og dermed tilføjet i spillet. Mvh. Christian
Meningen var at bolden skulle lægges tilbage til Reina, men så tog han fejl af retningen. Mon ikke han snart redder sig et gult kort mere....