Forum

Man kan ikke se sine spilleres vækst, da der er hoveder i vejen. Specielt i en 3-5-2 opstilling. Er det noget I kan ændre?

Hej Ostenfeld
Det vil jeg da gerne kigge på at få fixet.
Tag et screenshot af problemet og send til support@swush.com - opstilling, att.: Peo - sammen med oplysninger om hvilken telefon/computer du bruger, og hvilken browser (safari, Chrome, Edge etc) du bruger.
mvh
Peo
Holdet bag Holdet
Swush.com

Peo - Holdet.dk2.275Valideret KontoPræmievinderPræmievinderAdministrator
Kun de bløde fra bridgeblandingen.

Samme problem i andre spil, f.eks F1 m.fl.

Platform: IPhone
Browser: Safari

Få det nu fixet!

Thomas Adamsen160.890PræmievinderSølvpokalGuldbægerGuldbægerSølvbægerBronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Det funker bare ikke!

Thomas,
Jeg gør mit bedste for at lave pladsen. Det ville være en stor hjælp hvis du kunne sende et screenshot eller oplyse mig modellen på telefonen - Det har en betydning hvor meget plads der er på skærmen.
mvh
Peo

Hej Peo.

Det lader til, du er ham der står for layout? Du får lige lidt her, jeg personligt savner.

Når man er med i en miniliga, har man tidligere kunne gå ind på en konkurrents hold, og set konkurrentens forskellige spilleres vækst. Man har kunnet holde musen over, og så har der stået noget i stil med total vækst og vækst siden køb. Dette har man også kunne se ved at klikke på selve spillerens ikon, hvorefter det er kommet op for sig selv.

Det har også før været tydeligere at gennemskue, hvem dine konkurrenter har transferet ind, dette er ikke så nemt længere.
Man har kunnet gå på en konkurrents historik, klikket den givne runde, og så har der med røde tal ud for indkøbte spillere stået transfer i kolonnen under transfer.
Nu skal man klikke runde for runde og sammenligne.

Det lyder som bagateller, men det er ret ærgerligt at undvære.

Kan det ikke genindføres?

Hej KingKong95

Først og fremmest - Det lyder overhovedet ikke som bagateller.

Netop at forbedre oplevelsen af hvordan det er at spille med/mod sin venner står højt på listen her inde. Som du kan se har vi været og er i gang med en større teknisk overhaling, som skal gøre det lettere for os at udvikle/forbedre på spillene.
Vi er der ikke helt endnu, men jeg ved at der er arbejdet på, at gøre det meget lettere at se hvad min modstander har foretaget sig, når der lukkes for handel. Noget ala hvem er nye på holdet, er der valgt ny anfører etc.

mao. Jeg kan ikke love en tro kopi af tidligere funktionalitet, men dine ønsker om at kunne gennemskue konkurrenternes bevægelser vil blive imødekommet.

mvh
Peo

Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér