Forum

Hvorfor bliver elementære ting ikke rettet???

Jeg er sikker på at mange bruger trend som primær informationsbase når der handles.

Ifm. Alt det nye er der smuttet noget logik - udregning er simpelthen forkert!

Tag feks golfspillet. Vis statistik. Slå op under trend. Så vises i grønt hvilke spillere der er de mest købte. Her fremgår der rigtigt mange i grønt - og stort set INGEN i rødt. Det kan matematisk ikke lade sig gøre! Få det nu RETTET!!

RMIR66.325Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Forklaring er vist simpel nok

Det er folk der lige har oprettet hold

De har set en eller anden golfturnering i tv og tænkt der må være et manager spil jeg kan være med i

Og det er der jo her og det er nogen vanvittig gode navne fra weekenden de har valgt desværre er der bare ikke nogen af dem der er med i runde 14

Bennedbæk239.025Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)

Det kunne være eneste årsag og mulige forklaring - men den tror jeg ikke en tøddel på! Der er flere hundrede der køber spillere i grøn trend - og stort set ingen i rød. Det MÅ være en fejl i systemet!

RMIR66.325Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Velkommen til den nye platform

Thomas Adamsen153.480Top 10%BronzebægerTop 10%GuldbægerSølvbægerTop 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinder
Rest in Peace, Chris Anker
Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér