Forum

Virkelig ærgerligt at Holdet reklamerer for ComeOn!
Anbefaler alle at tjecke trustpilot før de bruger ComeOn! betting site.
De har en kundeservice der er ikke eksisterende, alt er robot-styret. Falsk tlf. nr. opgivet. Modtager ikke velkomst bonus. Dårlig interface. Og så gør de alt for at du ikke kan få din udbetaling, simpelthen ved at afvise, og ikke svare.

Hvordan har du modtaget dit freebet. Jeg har intet hørt fra dem

Krogsa26.675Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Præmievinder
SÅ er der skipperrmix

Jeg stemmer i. Jeg ved af erfaring, at det er en svindlerbookie....De annullerede alle mine væddemål pga en softwareopdatering! Bare sådan uden at blinke og de nægtede at genskabe væddemålene...alle væddemål til 1.0 og samtidig så begrænser de latterlig voldsomt. Det er dog de fleste der gør men vær glad hvis du må spille en 10er der

Ja, INDbetaling er problemfrit.

Når man så vil UDbetale, så skal de have alle mulige informationer - og det er åh så besværligt.

Jeg måtte true med at gå til medierne, hvis de ikke tog sig sammen.

Fatter ikke, at de har licens i Danmark.

Hej alle sammen,

Vi er kede af at høre, at ComeOn! ikke lever op til jeres forventninger og vi vil videregive de generelle kritikpunkter, som I gør opmærksom på her. I forhold til freebet'et fra kampagnen til sidste runde i Premier League, så skulle ComeOn! meget gerne have sendt et freebet til deltagernes ComeOn!-konto. Hvis ikke det er tilfældet, så må I meget gerne skrive det på mail til support@swush.com, så vil vi informere det videre til dem.

Mvh Jens, Holdet.dk