Hvorfor får man ikke længere et guldbæger når man vinder en runde?
Man får tilsyneladende heller ikke besked længere om at man har vundet en præmie..
Hænger det sammen med at der ikke længere uddeles Hall of Fame point?
Rest in Peace, Chris Anker
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Har lige fået fra Serie A, det fungerede som vanligt - men det kører jo også på det gamle design.
Le Tour <3
Det fungerer IKKE i Golf Manager, Motor Manager, Giro Manager og Girospillet, ja i alle spil på den nye platform. Sidste melding er at point og udemærkelser heller ikke vil fungere ved spilstart af Tour Manager og Tourspillet. Meget sørgeligt!
Har du fået din præmie for bedste golf runde?
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)
Nej, ikke engang en mail. Og har heller ikke hørt noget om min rundepræmie i Giromanager. Håbløst så dårligt det kører. Jeg er ikke sikker på at jeg orker Touren.
@ TA: Klart du gør. Der skal jo trods alt leges løbende. Og der kommer styr på det i 2027 - no prob!
Måske et enkelt hold eller to..
Har du fået dine præmier Thomas?
Jeg har lige vundet 100 kr i Duphine som nr 16-35 det jo fantastisk:-)
Holdet kostede 99 kr så der kan man snakke om en gevinst der vil noget
Hej Benned,
Der er dukket 500,- op på min præmiekonto, så jeg har fået den ene af de to rundepræmier jeg pt har vundet i de nye spil (Golf og Giro). Men jeg har ikke fået nogen mail/besked som man plejer, så jeg aner ikke hvilken en det er jeg mangler..
Utroligt så meget det er gået ned ad bakke for Holdet.dk efter platformsskiftet.
Say My Name
Tænker på noget velgørenhed men der er så mange forskellige muligheder
Der er kommet en ret god mulighed hvis du vitterligt vil donere overskuddet til velgørenhed. Swuch promoverer et kontonummer til en ny fond som har følgende ædle formål : Støt op om initiativet der skal servere flere østers til bord 6 på Cafe Victor
Super det gør jeg...
De har også været en stor hjælp for mig med deres nye platform hvor jeg nu kun laver et købehold i stedet for 3 i cykelspillene og det har været en stor succes både økonomisk og resultat mæssigt
Jamen mon ikke de trods alt lytter .. og gør alt hvad de kan for at efterleve selv meget komplicerede ønsker. Som da du - og andre - logisk gjorde gældende at det var meningsløst at golfspillet der afgøres søndag, skal checkes efter til mindste detalje, sådan at man først åbner for handel op ad tirsdagen - altså næsten 2 døgn efter spillet er slut og pointene uddelt.