Forum

Hvorfor får man ikke længere et guldbæger når man vinder en runde?

Man får tilsyneladende heller ikke besked længere om at man har vundet en præmie..

Hænger det sammen med at der ikke længere uddeles Hall of Fame point?

Thomas Adamsen150.920Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Har lige fået fra Serie A, det fungerede som vanligt - men det kører jo også på det gamle design.

Askemayn25.180Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%
Le Tour <3

Det fungerer IKKE i Golf Manager, Motor Manager, Giro Manager og Girospillet, ja i alle spil på den nye platform. Sidste melding er at point og udemærkelser heller ikke vil fungere ved spilstart af Tour Manager og Tourspillet.
Meget sørgeligt!

Thomas Adamsen150.920Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%

Har du fået din præmie for bedste golf runde?

Bennedbæk237.030Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
Kom så Danmark

Nej, ikke engang en mail.
Og har heller ikke hørt noget om min rundepræmie i Giromanager.
Håbløst så dårligt det kører.
Jeg er ikke sikker på at jeg orker Touren.

@ TA: Klart du gør. Der skal jo trods alt leges løbende. Og der kommer styr på det i 2027 - no prob!