Forum

Holdet.dk er blevet langsomt, det er som om koden er blevet for tung.

Og når man klikker på et af punkterne i hovemenuen (f.eks forum, Hall of Fame eller Søg), så blinker siden (der er en hvid side man kort ser inden den rigtige side kommer frem. Irriterende, kan I ikke rette det?
(Formentlig direkte usundt for folk med epelepsi)...

Derudover så virker menu-punkterne nogle gange ikke.
Eks. Hvis man klikker på forum, og igen klikker på en konkret tråd, så kan man ikke komme tilbage ved at klikke på forum.
Altså et broken link. Højst irriterende.

Thomas Adamsen150.920Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Og når man er i en tråd på forum - trykker opdater - så ryger man ud i forum-oversigten igen.

Hvis jeg er inde på f.eks. mit formel 1 hold under spillerhandel/highscore/s-tatistik osv og trykker opdater, så ryger jeg hver gang tilbage til mine hold.

Jeg savner også et sted at se ens holds placeringer i enkelte runder?

Er tanken ned den nye platform virkelig at der skal være færre funktioner end før? Og hvorfor tager det så lang tid at rette småfejl, som i bliver med at påstå i arbejder på? Siden er efterhånden ubrugelig desværre.

Mon ikke der snart er en fra de nye ejere - EB - der vågner op og bliver utålmodig med deres nye Cafe-Victor filial? EB bliver jo efterhånden drevet professionelt med en begavet ledelse, og de kan vel ikke bare se til mens studenter-teamet får fucket hele sitet op.

RMIR66.005Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%
Say My Name

Enig med #4.

Opkøb kan være motiveret af mange ting. Tit kan brand'et være af større værdi end de medarbejdere, der følger med, og jeg tænker, at EB må (burde) få øjnene op for, at brand'et (Holdet.dk) er ved at blive devalueret pga. inkompetence.

I golfspillet… hvis man i statistikken trykker på en spiller og udfolder vedkommendes resultat i en turnering, så kommer der en mulighed for at trykke på “Fuldt løbsresultat…”, som så åbner et billede fra Formel 1-manager.

Et godt råd herfra.. når man har en (voldsomt) fejlbehæftet platform, så er copy-paste af kode osv. ikke det man ønsker at bruge. Man skærer ingen hjørner eller sparer tid eller noget som helst - tværtimod. Faren er derimod, at man får kopieret noget, som man ikke kommer omkring og får rettet i stedet for, at man ser behovet for rettelser ved at tingene kommer “gennem hænderne”.

Bare et godt råd fra den virkelige verden….