Forum

men mit hold er ikke aktiveret???

Jeg har lidt samme problem. Jeg kan ikke få lov at aktivere mit hold. Selvom jeg har 198kr stående på præmiekontoen. Den siger der er sket en fejl hver gang jeg prøver at betale.
Swush vær sød at få dette fikset tak :-)

Prøv at log ud og så ind igen - det virkede for mig

Bennedbæk235.770Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Har logget ud og ind flere gange....no joy

Samme her. Den melder hele tiden fejl. prøv igen senere

Hej Flemming, Thomas og Elcapitanos,
Beklager fejlen der har været - den er rettet nu, så det burde gerne virke igen, hvis I forsøger at oprette et Guld+ Hold via Præmiekontoen.
Hvis det mod forventning ikke virker, så sig til.
Mvh Jens, Holdet.dk

Hej jens.
Hvad sker der lige for udskiftninger på motormanager. Der stod ubegrænset udskiftninger da jeg betalte for guld+ nu har I ændret til 20. Kan man bare ændre på produktet efter det er solgt?? Ledende spørgsmål

Det er 20 der gælder står også i reglerne

Bennedbæk235.770Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Det er sådan set ligegyldigt at det står i reglerne. Når holdet laves stod der ubegrænset. det betyder at flere sætter holdet efter Australien, fordi at det kan ændres fra gang til gang. Ellers ville holdet da være sat anderledes når der skal betales penge for det.

Du kan da stadig nå at rette dit hold uden at det koster

Kom så Danmark

Det er rigtigt. det kan jeg. Spørgsmålet er jo så bare om jeg i modsætning til dig, har evnerne til at vinde med 20 udskiftninger... lol

Okay det måske rigtigt, jeg skal nok holde lidt øje med dig!

Jeg blev for mig en skuffende nr 167 sidste år så har du lidt at gå efter ;-)

Kom så Danmark

Hej Jens
Forstår ikke helt, hvad du mener med : at oprette et Guld+ Hold via Præmiekontoen??????

Har nu to ikke aktiverede hild og 99 på en præmiekonto🤷‍♂️

Hvis du skal have to hold så skal du i hvert fald have minimum 198 kr på kontoen

Kom så Danmark

Hej Flemming
Det lyder som om Præmiekontoen er oprettet, men jeg skal ikke umiddelbart kunne sige, hvad der går galt. Det er rigtig nok, at der skal være flere penge på kontoen, hvis du vil aktivere begge hold til Guld+ Hold, men du skulle også meget gerne kunne vælge kun ét af holdene. Har du evt. mulighed for at skrive en mail til support@swush.com, hvor du oplyser den mail, som du logger ind med - og hvilket hold det drejer sig om. Jeg tror bedre vi kan hjælpe dig bagom.

Mvh Jens, Holdet.dk

Var der en løsning? For jeg kan heller ikke aktiver mit hold selv om jeg har penge på præmiekontoen.

Hej D14kas, jeg tænker, at vi må prøve samme metode som med Flemming ovenover. Har du mulighed for at skrive en mail til support@swush.com, hvor du oplyser den mail, som du logger ind med - og hvilket hold det drejer sig om. Så kan vi bedre hjælpe bagom.
Mvh Philip, Holdet.dk