Forum

Hurra. Jeg har vundet endnu et Cruise til vidunderlige Oslo. Just marvelous

Quasar One19.755Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%PræmievinderTop 10%Top 10%
Hvor er Smadremanden, når vi har brug for ham?

Vi bør indløse alle managerbilletterne samtidigt og få en enkelt frivillig til at tage afsted, så DFDS skal sejle skibet til Norge med en enkelt passager. Så kan det være, at de ikke gider det arbejde med Holdet længere 😂

Haha. Jeg er frisk. Har 4 stk :D

Krogsa23.845PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%
SÅ er der skipperrmix

Det bliver sgu da tvangs præmien i mit TDF spil til sommer!!!

Vinderen skal tage turen men får helt selv lov til at vælge datoen :-)
og så booker vi alle sammen 4 billetter med vores koder

Bennedbæk235.770Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Er sku også med! Kunne det dog bare arrangeres!!
Giv dog nu et gratis hold eller en 100,- i præmie - godt nok latterligt efterhånden

PS 430024.780Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
4 plads Vuelta 2019

Stop med at tude.

Der er grupper på FB hvor man give ting videre.

Der er sikkert mange der gerne overtage gratis

1. 5 Det virker til, at du er den eneste der sådan er rigtigt oppe at køre (at tude, som du kalder det). Vi laver bare lidt fis. Mon ikke det går

Ingen tuder.

Det er bare en latterlig præmie - da det reelt er en UDGIFT.

Troede det ville blive bedre med EB med flere præmier. Det eneste, der er sket, er at det er blevet dyrere.

Så jeg laver langt færre hold nu (kun PL og SL).

SODAN114.370Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%
Brilleaber, brilleaber Hvorfor kan I ikke se? Brøndby er de største Meget større end PSE