Forum

Antal tilmeldte (Guld+ hold)

PL 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 21.002 - (9.955)
VM 🤾‍♂️ 25.118 - (5.923)
BL 🇩🇪 4.261 - (1.329)
SA 🇮🇹 3.797 - (1.205)
LL 🇪🇸 3.706 - (1.043)

Burde man justere gevinsterne så de afspejler antal tilmeldte hold?

Krogsa23.845PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%
SÅ er der skipperrmix

Det er de vel også?

At de er for små er noget andet

BL-SA-LL er samme præmie fordeling
men det er mest pga datoen for opstart at LL har lidt mindre deltagende hold

Bennedbæk235.770Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Hehe. Hvis jeg ikke tager helt fejl Så for de for små 1.000.000 kr i indtægt for PL Guld+ hold alene, og udbetaler 86.000 i præmiepenge

Det giver en udbetaling procent på 8,6 %

Her er så ikke medregnet de 1500 berømte DFDS MiniCruise til en værdi af 1100,-

Krogsa23.845PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%
SÅ er der skipperrmix

Misforstod lidt det du skrev

Men Du har helt ret præmierne er alt for små men de sidder jo med alle kort på hånden og folk spiller jo med alligevel

Nu skal Du så også lige huske at de har en masse eksperter ansat som også skal have en sjat penge for at “hjælpe” med at sætte folks hold

Bennedbæk235.770Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Slutpræmier:
10.000
5.000
2.500
1.500
1.000
2.500 (250 * 10)
2.000 (100 * 20)

Cuppremier:
1.500
700
400

rundepremier:
3.000 (150 * 20)

Som jeg lige kan regne frem til, er det kun præmier for 30.100, og ja det er en vanvittigt lav tilbagebetalingsprocent, men uden rigtige konkurrenter kan de jo desværre gøre som det passer dem :D

@ Malthe:

Enig. Det er patetisk ynkelige præmier i forhold til de dukater der kommer ind i butikken.

Det er en ren guldgruppe ejerne her har fået fingrene i. Eller, jo fair nok har skabt!

Det er simpelt hen bare for grådigt, at insistere på så stor profit. Jo jo, man kan jo finde et andet sted at `lege`. Det er jeg med på trods alt.

Personligt tænker jeg at ejerne har den filosofi, at os brugere egentlig mest spiller med for `ærens`skyld. Sejre i Y eller U liga/gruppe. Slå ens kollegaer/familie/friends-, og så ha lidt lir omk. det i frokostpausen eller andre steder man færdes - fyld på efter egne tanker....

Et opråb har jeg dog stadig. Større præmier eller mindre betaling pr. spil. Tror jeg dog på nisser - ikke rigtig :-!

Det er jo købt af EB, så ikke engang noget, de selv har skabt :D
Men ja spiller, da også primært med fordi, det er sjovt, og det er nok også forventeligt, at tilbagebetalingsprocenten på sådanne spil er væsentligt lavere end fx oddsning, men 3 % er helt absurd. Men igen, de har selvfølgelig ret til at lave deres spil, som de vil, og vi kan jo bare lade være med at deltage, så mit bud er igen bare at håbe på, at der kommer nogle konkurrenter der kan presse dem lidt :D

@Malte
Nu er jeg ikke matematisk student MEN hvor får du de 3% fra?

Den præmie fordeling du har lagt på er vel til de små fodbold spil som
La Liga 1043 hold - Serie A 1205 hold og Bundesliga 1329
Og så er det vel trods alt et sted mellem 23-30 % i de 3 spil eller tager jeg helt fejl?

@Krogsa
Jeg får det til at der er præmier for 106.500 i PL og 9955 hold giver 985545 kr
Det får jeg så til tæt på 11 % som dog også er helt til grin

Det ligner desværre meget at jo flere hold der er tilmeldt jo mindre bliver udbetalings procenterne

Kom så Danmark

@Bennedbæk du har ret. Det er kun en indtægt på 100.000. Jeg regnede ikke lige det tal ud og gik ud fra, at der var tale om LL, da det var det, du skrev i din kommentar, som der blev svaret på. Men hans tal passer med PL, så det gik lige for hurtigt for mig. Den tager jeg på min kappe. Altid noget, at vi snakker 10-30 % og ikke 3 :D

@Bennedbæk nej udbetalingsprocenterne bliver langt højere, for vi kan jo tilføje de enormt eftertragtede DFDS gavekort til vores samlermappe, som staklerne i LL ikke kan vinde

Ja jeg har jo også droppet nogen af de små fodbold spil, hvis man ikke engang kan vinde et Oslo Cruise så gider jeg ikke mere…

Kom så Danmark

Ja jeg har jo også droppet nogen af de små fodbold spil, hvis man ikke engang kan vinde et Oslo Cruise så gider jeg ikke mere…

Kom så Danmark

Har droppet alle de små fodboldspil, og kører kun 1 hold i hver af de 3 grand tours -
er dødtræt af latterlig lav tilbagebetalings %er og betalingsmure på expertråd.

Der er andre steder hvor du får betydeligt mere for dine penge end her!

MoxRacing10.580PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
Udskiftninger i et golfspil?? Sig mig, har I fuldstændig tabt sutten, folkens – det er squda ikke ishockey eller lille Ida's købmandsbod ved vejkanten, det her!!

Enig ... Og igen, igen er konklusionen bare at de driver rovdrift på spillerne her ved at have en flabet, arrogant og tåbelig ide om præmieniveau. Tåbeligt fordi det burde være såre simpelt at hæve niveauet ved feks at være bare lidt aktive og få sponsorer ind og tilbyde hardware-præmier i tillæg til de alt for små pengepræmier.
Jeg gør som Benned - dropper ud af de små spil og ser helt bort fra latterlige golf og F1.
Venter stadig på seriøs konkurrence.

RMIR65.765Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Bronzebæger
Say My Name