Har 5 udskiftninger tilbage, men kan ikke rigtigt Få lov at bruge dem🤔 Skærmen fryser fast og alt bliver gråt når jeg vælger den nye spiller. Hvad sker der???
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Hej Ricky Bay,
Det er lidt svært at svare på - og det er derfor nok bedre, hvis jeg kan få dig til at skrive en mail til support@swush.com, hvor du oplyser den e-mail du benytter på Holdet.dk og hvilket spil og hold det drejer sig om? Så vil vi bedst muligt kunne hjælpe dig videre.
Mvh Jens, Holdet.dk
Jeg låner lige Thomas
Velkommen til den nye platform! ------------- Hvis nu det virkede det med hans profil billede ville man kunne se hans hold og hvilke spil han er ved i
Men hvis man kigger på hans managerpoint ville man kunne se det drejer sig om Golf
Nu søger de sgu en Udvikler det må være i stedet for den Afvikler de har brugt hele året
Tror det er et generelt problem for golf holdet. Et par medspilleres i samme mini liga kan heller ikke skifte ud. Håber det kommer til at virke inden torsdag. Det er jo nu det skal afgøres 😁
Yes, men I skal bare skrive til Support og oplyse hvilken e-mail I benytter som anbefalet ovenfor…
Velkommen til den nye platform!
Det funker bare ikke!
Kan virkelig ikke finde ud af at betale for mit håndbold hold.. Hvordan fanden gør man..!
Jack is back.
Øverst oppe er der et ikon Våbenskjold med flueben i Der skal du sætte penge ind og der skal bruge mitID