Forum

Når jeg søger svar i FAQ'en, så står der at jeg kan trykke på konto og så ændre mit alias, men den mulighed har jeg ikke?

Måske er det bare en fejl 40 hos mig lokalt, dog har jeg før ændret mit brugernavn uden besvær, men nu kan jeg simpelthen ikke finde ud af hvordan man gør?

det er klart en fejl fra deres side

skriv til dem

https://www.holdet.dk/da/-support/contact

Bennedbæk239.025Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)

Er der ikke en der plejer at skrive

Velkommen til den nye platform

Bennedbæk239.025Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)

You are hereby deputized!

Thomas Adamsen153.480Top 10%BronzebægerTop 10%GuldbægerSølvbægerTop 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinder
Rest in Peace, Chris Anker

Nu er det PhL hold jeg holder af/med - Leeds United endelig igen tilbage i den bedste række.

Men kan ikke lige finde stedet man siger - jeg er fan af?

Er det også gået fløjten, nu man her på sitet øjensynligt generelt er gået fra 20yy til 19yy?

Hej

Det er ikke længere muligt selv at ændre alias. Hvis du kontakter os via support-formularen, så kan vi hjælpe.

Fan-af funktionen er ikke implementeret på den nye platform - endnu i hvert fald.

Mvh. Christian

Leeds havde også nogen fede spiller i min barndom bla

Billy Bremner
Peter Lorimar
Gordon McQueen
Joe Jordan

Ja vi er lang tilbage i tiden men jeg så også fodbold i en meget tidlig alder ;-)

Og så kan man ikke engang blive fan…

Velkommen til den nye platform

Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér