Forum

Vi har gennem det seneste halvandet år arbejdet på at udvikle en ny managerspil-platform til Holdet.dk, og vi er utroligt glade for endelig at kunne lancere den.

I første omgang vil platformen minde om det I kender, men på sigt åbner platformen op for flere spil, nye funktioner og bedre brugeroplevelser.

En af de store ændringer er introduktionen af en Præmiekonto, hvor du skal indbetale penge, hvis du vil købe Guld+ Hold. Det er også på Præmiekontoen, at du vil modtage eventuelle gevinster.

Hvad betyder det for dig?

• Hvis du vil spille med Guld+ Hold, skal du fremover oprette en Præmiekonto med MitID.
  • Basis- og Guld-hold er ikke berørt, og du kan fortsætte med at spille som hidtil.
  • Motor Manager 2025 bliver det første spil på den nye platform. Vi arbejder på højtryk for at få spillet klar og lanceret - og vi håber at det kommer i luften i starten af uge 11.

Præmiekontoen er pt. ikke synlig, men vil blive det, når vi lancerer Motor Manager 2025.

Vi ved, at en stor teknisk overgang kan betyde børnesygdomme i starten, og vi holder derfor tæt øje med eventuelle fejl, så vi kan rette dem hurtigst muligt.

Hvis du oplever fejl i spillet eller har spørgsmål, så skriv gerne til os i denne tråd, via kontaktformularen eller på e-mail support@swush.com.

Læs mere og få svar på dine spørgsmål her

Umiddelbart har jeres opdatering voldt problemer her på PC'en. Kan hverken skifte anfører i Chrome eller Edge. Den giver bad request. Tidligere kunne man godt. Ikke engang CTRL+F5 hjælper..

FormandFC120Top 10%Top 10%
Ein bisschen Dürst

Hej #1

Kan du prøve at logge ud og ind igen?

Hvis det ikke virker, så må du meget gerne ringe til os på 33 21 72 09.

Bh. Ole

Det kunne være pissesmart, hvis 1/3 af billedet (nederste del) ikke var låst til jeres firmaoplysninger, Stop Spillet, ROFUS o.l.

Lige nu et meget lille af billedet, der er relevant...

Tak for input. Det kigger vi på at få løst.

Blot endnu en oplevelse med at 1/3 af siden på pc-browser er dækket af Stop Spillet, ROFUS. Gør hele oplevelsen med ens yderst svært at skifte ud, se kampprogram mv., så den børnesygdom må I meget få fikset hurtigst muligt - tak:).

Alletiders Jens og Ole. Keep up the good work.

Det hele flasker sig på sigt. Ting tager tid!

Så bliver det et farvel og tak til Holdet.

3kroner10.640Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 1%
NFL Survivor picks 2018 CHAMP

Jeg måtte bestille kode på glemt password, lige meget hvad jeg gjorde kunne jeg ikke trykke på knappen for at logge ind efter at have tastet password (knappen forbliver inaktiv selvom man har tastet i feltet)?
Så pt. ser det ud til jeg skal trykke på glemt password hver gang for at logge på.

Hej Morten #8,
Hvis 'gem kodeord' knappen ikke er mulig at trykke på, så skyldes det typisk, at din kode ikke lever op til kravene beskrevet ovenfor, som er minimum 8 karakterer og både tal og bogstaver.
Mvh Jens, Holdet.dk

En detalje vedr. klassiker manager: Hvis man har en intern dyst, er det ok at modstanderens hold er skjult indtil løbsstart, men man kan stadig se antal udskiftninger, der er brugt af modstanderen. Dette bør fjernes.

2 Inputs hvor det ene er som andre også har sagt hvorfor sektionen nederst fylder så meget og ikke er en del af af samme vindue? (Der er 2 scroll vinduer i siden til højre). Det andet er på forsiden hvor alle ens hold er hvor det vil give mening man går direkte til det specifikke holdnavn man trykker på men det sker ikke nu. Istedet går den til spillet hvor man skal trykke på det specifikke hold igen.

Hvis man er inde på sit hold, eller i en miniliga og opdatere hjemmesiden, så ryger man til oversigten mine hold

Hvis man er i en tråd på forum og trykker på forum for at komme ud til oversigten, sker der ingen ting.

Og nu hvor jeg skulle sende mit indlæg, meldte den bad request.
Jeg gik tilbage, trykkede opdater og så virkede det.

Hej Cumo, Mathias & Daniel,
I får lige et fælles svar her:

1. 10 Det er vi bevidst om, men det er desværre ikke noget, som vi kan skjule på nuværende tidspunkt. Vi vil se på om ikke det skal skjules i eventuelle fremtidige managerspil med kontrakter og kategorier.
  2. 11 den nederste sektion, som fylder for meget er vi klar over - og vi kigger nærmere på, hvordan det kan løses. Den anden ift. navigation fra forsiden, den vil jeg tage med videre til vores udviklere.
  3. 12 Ift. at opdatere siden, så ryger man pt. tilbage til den side, hvor man kom ind på siden. Det er et problem, som vi er bevidste om og er på listen. Jeg vil se om jeg kan genskabe fejlen i Forum, så vi også får rapporteret og fixet dem.

Generelt er der en række børnesygdomme i overgangen til den nye platform, så mange tak fordi I skriver ind. Vi kigger på det hele, men jeg kan ikke sige noget om, hvornår eller om det kan fixes.

Mvh Jens, Holdet.dk

Først mistede i en hel del hold i cykel manager og nu mister i en hel del hold i Formel 1

Swush har tidligere prøvet at lavet det hele om og der kunne man vælge gammel og ny udgave - det kunne man måske have gjort igen?

Der var også en del der var prøvepersoner som jeg husker det hvor vi kunne byde ind med evt fejl inden det hele blev sat i sving - har der også været det denne gang for så har de ikke øvet sig nok tror jeg

Bennedbæk235.770Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Hej Holdet.

Tak for endelig at lancere Motor Manager.

Til forskel fra tidligere synes jeg ikke, at tabellen Pointsystem helt fortæller, hvad pitcrew optjener point på, og at der er kommet mange flere point i søjlen under Konstruktør?
Tænker, det nok er en fejl, da det ikke hænger sammen med den trykte forklaring under punkt 3 og 4?
Men hvad skal man rette sig efter, for hvis det ikke er en fejl i Pointsystem tabellen, og jeres program giver point efter et lignende dataark med samme fejl, så bliver det da for alvor interessant at gå udenom Pitcrew :D

Tak for input, KingKong95.

Den tager jeg lige med videre. Det ligner en fejl i visningen, som vi skal have rettet.

Mvh Jens, Holdet.dk

Hvad med Formel1 Cup - kommer det ikke?

Bennedbæk235.770Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Hej Bennedbæk,
Der kommer desværre ikke nogen cup i denne omgang.
Mvh Jens, Holdet.dk

Hvor opretter man en præmiekonto?

Hej Elcapitanos
Når du vil oprette et Guld+ Hold, så tages du automatisk igennem processen.
Mvh Jens, Holdet.dk

Jeg får følgende fejl når jeg forsøger at betale for mine hold : Der opstod en fejl under behandlingen af din betaling. Prøv venligst igen senere.

(Der er indsat penge på præmiekontoen.)

Jeg loggede ud og så ind igen det virkede på mit hold som også drillede

Kom så Danmark

Hej JSimonsen,
Der var en fejl tidligere, som er blevet rettet, så prøv gerne igen.
Hvis det ikke virker, så skriv gerne til support@swush.com, så kigger vi nærmere på det.
Mvh Jens, Holdet.dk

Man kan ikke tilgå F1 spillet i appen.
Man bliver videresendt til browser.
I browser kan man ikke se alle oplysninger under statistik. Og det er generelt bare umuligt at bruge i browseren.

Og det er på iPhone

Der er fejl på jeres side - man kan ikke vertificerer sig, eller skrive til hvilken adresse en præmie skal sendes til. Mit foto er også forsvundet. Hvad sker der?

Hej Kasper Laursen,
Motor Manager findes ikke i app'en. Managerspillene på den nye platform kommer ikke i første omgang ind i app'en. Afhængig af hvilken iPhone og software version, så kan der godt være nogle mindre fejl. Du må meget gerne sende et screenshot til support@swush.com - og skrive hvilken iPhone og hvilken software version du har - så skal vi nok sørge for at sende det videre til udviklerne.
Mvh Jens, Holdet.dk

Hej Lars Ole Frederiksen,
Det lyder som at vi bedst kan hjælpe dig bagom. Har du mulighed for at sende en mail til support@swush.com, hvor du skriver den mail, som du bruger til at logge ind på Holdet.dk. Så skal vi nok se, på hvad der kan være galt.
Mvh Jens, Holdet.dk

Mit profil-foto er også forsvundet. Tester I slet ikke inden I lancerer nye versioner af platformen?

Thomas Adamsen150.910Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker

Fuldstændig håbløst med det bad request når man vil skifte anfører. Nu virker det ikke engang at trykke tilbage mere. Folk betaler for det her. Come on!

ahb150119.945Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderPræmievinder
asdasd

Man kan ikke længere se på folks profil-sider hvilke hold de har tilmeldt til Motor Manager.

Få det lige fixet - hvis man ikke kan holde øje med konkurrenterne blandt ens venner, så spiller man jo i blinde!

Thomas Adamsen150.910Top 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderSølvbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 10%
Rest in Peace, Chris Anker