Forum

Jeg har købt Guld+ hold til Klassiker spillet, og venter på et login til EB+. Nogen der ved hvordan jeg modtager login?

Tjock1.105Top 10%Top 10%PræmievinderTop 1%PræmievinderValideret KontoTop 10%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%Præmievinder
1. FCK 2. Real Madrid 3.Man Utd 4. Juventus 5. ALT andet end BIF...........

Hej Tjock. Det fungerer ved, at du den 26/2 - dagen efter tilbuddet udløber - får tilsendt en mail, der giver dig adgang til EB+.

Frederik Ingemann101.935Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%BronzebægerTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%
'Managerekspert' på Ekstra Bladet.

Men skal man så selv afmelde sig til EB efter eller hvordan?

PS 430025.300Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
4 plads Vuelta 2019

Ja. Det kan du gøre lige efter, abonnementet er aktiveret.

Okay tak.
Hmm ved godt nok ikke helt for man bliver jo spammet efterfølgende fra EB og deres samarbejdspartnere grundet at man så har været medlem/oprettet.
Altså hvorfor pokker nu også dette tiltag??
Det er måske blot mig der er ikke er ret klog men synes det er
Underligt og er virkelig i tvivl om
jeg vil spille med denne gang.
Sku nok bare mig der gerne ønsker spillet som det hele tiden har været griner 😀

PS 430025.300Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%
4 plads Vuelta 2019

Men man kan vel sagens oprette et hold uden at man behøver at vælge EB+

Bennedbæk243.510PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 1%Top 10%
Nu søger de sgu en Udvikler det må være i stedet for den Afvikler de har brugt hele året

1. 5) Sagtens

Frederik Ingemann101.935Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%BronzebægerTop 10%Top 1%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%

PS 4300

Så er der mulighed for gratis EB+

hvis altså i husker at fremelde jer igen ellers koster det måned efter måned

Bennedbæk243.510PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 1%Top 10%
Nu søger de sgu en Udvikler det må være i stedet for den Afvikler de har brugt hele året

Tak for at dele budskabet, Bennedbæk!

Jeg er sikker på, at en erfaren manager-ræv som dig er en smule imponeret over forarbejdet bag optakten. Knæk og bræk! :)

Og husk at lave jeres Guldhold+ senest torsdag....

Har folk modtaget deres EB+ rabatkode endnu?

Du skulle gerne have modtaget en mail fra Holdet

Ang: Guld+ hold til Klassiker spillet

Jeg har endnu ikke modtaget en mail fra Holdet her d. 26/2 kl. 16:10

Man får heller ikke et guld+ hold. Man fik derimod adgang til EB+ i en måned, når man oprettede et Guld+ hold senest 25/2.

Ja! ;-)
Det var måske forkert formuleret, jeg skal prøve at være mere præcis.

Jeg har købt Guld+ til Klassiker spillet . . . d. 25/2 kl ca 21 . . . .

Er jeg kvalificeret til et EB+ abonnement i en måned ?

Ja, det skulle jeg mene. Men har du så ikke modtaget en mail fra Holdet i morges? Evt i uønsket post? :)

Hej Frederik

Blot for info, så har jeg hverken modtaget på mail eller uønsket post (spam).

Nej !
Ingen post fra Holdet, andet end kvitteringen fra køb af Klassiker spillet.
Har tjekket alle mapper ;-)

Hm, men der bør ikke være krav om at starte automatisk abonnement for at få sin måned, når man netop har betalt for den

I såfald må I skrive til Holdet, for det lyder helt klart som en fejl

Prøv og se i jeres spam mails, der fandt jeg min

Tak for forslaget Karsten. Jeg har dog allerede kigget alt igennem (indbakke, junk/spam, søgt på tværs af alle mapper osv.), og jeg har ikke problemer med hverken modtagelse af kvitteringen for købet eller lign.

Har forsøgt at skrive til support, dog uden held indtil videre.

Håber det når at løse sig inden deadline.

Jeg har samme problem. Købte i tirsdag kl. 13, har kun fået kvitteringen, men ingen info ang. EB+-abonnement.

Hej alle

Hvis man har oprettet Guld+ hold til Klassiker Manager 2025 senest d. 25/02 og ikke har modtaget en mail ang. EB+ med første måned til 0 kr. (tjek evt. også din mails spam-/junk-mappe), så kontakt os venligst på support. Så kan vi undersøge sagen.

Mvh. Christian

Jeg har opr. guld plus hold d 22, og har stadig intet hørt el set fra jer, men det er da vel ikke meningen, at alle skal skrive ind for at i kan få styr på jeres forretning. Det ville være rart hvis i får styr på spillet inden spillet er slut

Kan det lade sig gøre her, at opsige eb plus, til om en måned, da det måske ikke er aktiveret inden prøvetidens udløb. Jeg var ikke klar over at holdet var ved at blive til et bondefanger forretning

Hej havblikbb

Forum er bare ikke et godt sted at yde support. Der er flere typer af spørgsmål - og også misforståelser - og hvis man bruger support-formularen får vi de relevante oplysninger, og kan svare på og evt. hjælpe med det konkrete spørgsmål/problem.

Mvh. Christian

Hej havblikbb

@26 Jeg mener ikke vi prøver at bondefange nogen - vi prøver jo netop at hjælpe og løse problemet. Jeg har også lige sendt en mail til dig.

Mvh. Christian

Har heller ikke modtaget link til eb+, oprettede hold i søndags og skrev til support i går uden at der er sket noget. Har tjekket spam mails mm.

Jeg mangler også adgang... har skrevet til Support håber de når at give adgang før deadline..

Jeg kan heller ikke få adgang, er der ikke en venlig sjæl der kan poste Ingemanns anbefalinger her i Forum?

Thomas Adamsen160.890PræmievinderSølvpokalGuldbægerGuldbægerSølvbægerBronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Det funker bare ikke!

Det kan man da ikke være bekendt, manden lever af det!

Har heller ikke fået mail eller noget omkring det abonnement. Og nu er det ret meget for sent. Får vi så penge tilbage svarende til værdien af abonnementet?

RMIR66.655Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Kan man annullere sit køb af guldhold, når nu Holdet ikke leverer det produkt det har solgt?

Hej

Jeg vil som nævnt bede jer om at benytte support-formularen. Dermed kommer jeres spørgsmål det rette sted hen og vi kan prøve at hjælpe.

Mvh. Christian

Er der overhovedet nogen der har fået det abonnement???

RMIR66.655Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Say My Name

Niks heller ikke her

4 plads Vuelta 2019

Jeg fik nu mit efter en time. No prob. At jeg så ikke skal ind i den fælde - so be it!

hej Frederik.
Jeg har lavet mit klassiker hold 22 feb. jeg har ikke fået eb+

Har du læst tråden?

Så skriv til swush https://www.holdet.dk/da/-help/contact

Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér