Nu er det vist snart på tide at hive udviklerne ud af vinterhiet og få styr på jeres shit.
Vi må betragte Formel 1 Manager som det nye site. Personligt hader jeg nærmest alt ved selve designet/layoutet, men det må man dog formodes at kunne vænne sig til i længden.
Men altså - følgende er jo deciderede elendigheder:
- Man kan ikke se mine venners hold i Formel 1 Manager
- Er man med i en miniliga i Formel 1 Manager, er der ingen intern forum-/chatfunktion
- Cup-turneringen findes ikke i hverken Formel 1 Manager eller Klassiker Manager
- Fortryd handler er blevet uoverskueligt, endda i et spil hvor der ikke engang er transfergebyrer men blot kontrakter - hvordan skal det ikke ende
- I smider først nye spil op i sidste øjeblik (hvilket mest går ud over jer selv) - Golf Manager er først netop blevet tilgængeligt med under en uge til kampstart
- Den lorteboks omkring ansvarligt spil fylder fortsat den nederste tredjedel af siden, når man skal lave udskiftninger (gælder også de gamle spil)
- Desuden er der en stak ting, som er ulogiske og/eller fører en hen på andre sider og faner, end man forventer - men det er allerede beskrevet i andre forumtråde, så der er næppe den store grund til at skære det ud i pap én gang til
Det kan da ikke være rigtigt, at i med egne ord har brugt halvandet år (OMG) på at bikse det her skrammel sammen! Jeres produkt bliver ringere og ringere - og læg dertil at det også bliver dyrere og dyrere samt præmierne mindre og mindre.
Jeg har svært ved at gennemskue, om det er sløseri - eller simpelthen et led i en eller anden spareplan. Ringe er det i hvert fald, det kan der på ingen måde herske to meninger omkring.
Jeg har været med herinde i en menneskealder efterhånden, men hvis ikke tingene spiller 100%, når Giroen starter i de to velkendte versioner --> så er jeg satme ude herfra for good til den tid. Hvilket helt overordnet er tordnende trist, for man kender pointsystemerne til de forskellige spil mv., og orker man at sætte sig ind i nye spil/regler på andre sites? Ikke rigtigt, vel? - men det ligner, at det bliver en nødvendighed.
P.S.: Efter at have trykket på den herlige gule knap VIS INDLÆG kan jeg så konstatere, at det heller ikke er alle tegn på et fucking helt almindeligt dansk keyboard, som forum kan kapere. Gud fader.
P.P.S.: Den melder gudhjælpemig også bad request, når man prøver at oprette et indlæg. Det er godt nok det mest amatøragtige, jeg længe har set.