Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Og lige for klarhedens skyld: Du kan ikke oprette flere Basishold, uanset hvor mange Guldhold du opretter. **Kun** et Basishold pr manager!
Tak.. Og man behøver ikke betale for at lave puljer ?
Og hvis du alligevel vil forsøge, så skriv til support, så kan det være at de er i et usædvanligt godt lune og tillader det :) Men tror det nu næppe.
Mange tak for hjælpen.. :-)
hvor ka jeg ikke finde den gruppe, jeg selv har oprettet, når jeg søger på navnet, kommer der at den ikke findes? men på min profil står der at den findes
Jeg kan ikke finde gruppen 3 kampe og i bad - er det bare mig eller..... På forhånd tak for hjælpen.
Du skal gå ind under fanebladet "hjælp" og skrive til Swush via kontakt os linket i bunden af siden
Hej Træner Salsa Nemmeste løsning er at du sender en invitation til dig selv. Mvh. Christian
Ja sådan er livet når man ikk vil betale.. Du kan jo evt oprette et guldhold og lave en gruppe, som basic hold kan deltage i. Meld derfter dit guld hold så der kun er basic hold i den pulje og i alle spiller ens. Og så kan du jo evt brige dit guldhold til …
De bliver først synlige igen når du betaler. Men forstår ikke hvorfor du ikke bare betaler for så mange hold som du nu har lyst til. Så kan du jo lege ligeså meget med opstillingerne som du vil indtil spilstart...