Seneste tråde samlet fra alle fora
EM og VM slutrunder
Verdens største stjerner fra verdens mægtigste klubber
Her kan du debattere alt lige fra Superligaen til landsholdet
Traditionsklubber og spillere i verdensklasse
Kontinentets stærkeste liga
Her debatterer vi blandt andet Formel 1 og Golf
Alt om Giro, Tour de France, Vuelta og cykelsport generelt
Kan du ikke finde et andet sted til dit indlæg, så placer det her. F.eks. Sjove videoklip
Debatter Holdet.dk eller få hjælp af de andre brugere. For specifikke spørgsmål ang. dit hold, kontakt support.
Du kan vist ikke aktivere under en runde. Kun mens udskiftninger er mulige.
Har nogle venner som er med i det her game, men vi er ikke en gruppe. Hvis jeg nu gerne vil måle mig med dem alligevel og ikke har købt "se venner"-tjenesten, hvor kan man så søge på andres hold henne!? Det kan ikke være rigtigt at man ikke kan se andre …
MICK jeg tror du har misforstået en del her. En god ting er at læse reglerne for spillet inden man laver hold. Umiddelbart ser det ud at dit hold er lavet kun efter de først 2 kampe. Hvis du kigger på runde inddeling vil du se at runde 1 slutter n …
Jeg fik ved en fejl oprettet en cup for mine venner istedet for pulje. Kan man på nogen måde ændre det?
Ja det skyldes bare manglende opdatering.
Har lavet to hold, og det ene vil jeg virkelig gerne have slettet, men ved ikke hvordan man gør? Nogen der kan fortælle mig det? (:
Man kan vist ikke opgradere til guldhold efter spillet er startet
Se andres holdopstilling?
Victor Jeg har svaret i dit andet indlæg. Du skal aktivere dit hold ved endten at vælge Basis eller Guld, på den side du omtaler.
Tak John og Peo Swush på sagen. Ændringen skyldes at Julia Timosjenko gerne vil spille med.......(-: