Forum

Man byder ind med 2 navne man tror kommer i top 6

Man skal have mindst en af dem i top 6 for at gå videre til Gent-Wewelgem på søndag den 30. marts

Bud til E3 skal være skrevet i denne tråd senest imorgen fredag kl 12.45

Der vil være en lækker fodtur til smukke Maastricht til vinderen - og ikke mindst håneretten

Husk man skal have været med fra E3 og gættet rigtigt for at kunne deltage i de kommende klassikerløb

Jeg har kopieret denne ide fra gode Bennedbæk, som tidligere med stor succes har arrangeret udskilningsløb i de 3 grand tours. Jeg håber ikke Bennedbæk har noget imod, at jeg stjæler hans fine lille forårsspøg, i så fald, må han meget gerne selv overtage :-)

Maastricht-on-tour3.240Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%
Kom så Jonas i 3. uge !!!

Som initiativtager har jeg jo førsteretten til at afgive bud, som andre naturligvis er velkomne til at kopiere, men som det jo er sjovest, hvis der kommer andre bud!

Poel & Jorgenson

Maastricht-on-tour3.240Valideret KontoTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%SølvbægerTop 10%Top 10%

Van der Poel og Ganna

Mads P og Van Aert

RMIR65.765Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 1%Bronzebæger
Say My Name

@ Maas:

Mon dog den gode Benned har et problem med kopi paste - næppe.

Fint initiati........

I en tungt komprimeret forårssæson. Så er E3 et løb for løjtnanter, lykke riddere eller ryttere fra hylde to. Og dog. Lad os se.

Meeus & Girmay

Til # 4 Hjertensfryd

Så vidt jeg kan se deltager Meeus IKKE i E3 i morgen, du har naturligvis mulighed for at skifte ham ud inden løbsstart!

Bare giv den gas Maastricht

MvdP og Tarling

Bennedbæk235.780Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderPræmievinder
Kom så Danmark

Van der Poel og Van Aert

Ganna og Vacek

Mads P & Ganna

My bad. Jeg går med Tarling og Mads P.

Ok gamle jas?

Fedt - 8 deltagere - og alle 8 går videre, da alle havde mindst en af de 3 første: Poel, Mads P. og Ganna - nogle havde endda 2!

Til gengæld fandt ingen en af de 3 næste: Casper P., Stuyven eller Küng.

Næste afdeling er på søndag til Gent- Wevelgem - og husk det er allerede kl. 10.50.

Stort tillykke til alle :-)