Forum

Hej alle,

En kort opdatering på sidste etape af Vuelta a España og implikationerne for managerspillet.

Som bekendt er 21. etape af Vuelta a España blevet aflyst som følge af demonstrantionerne i Madrid. Der er derfor ingen point at give for dagens etape, og klassementerne er endt uden forskydninger. Vi arbejder på en løsning, hvor alt ved etapen neutraliseres og alle handler rulles tilbage. Dvs. den endelige slutstilling for Vueltaspillet og Vuelta Manager bliver som efter 20. etape.

Det bliver dog nødvendigt, at væbne sig med lidt tålmodighed, da en sådan neutralisering og tilbagerulning kræver lidt teknisk arbejde fra vores programmører, ligesom vi skal være 100% sikre på, at det er den endelige melding fra Vueltaens side.

Med venlig hilsen
Christian F. // Swush.com - Holdet.dk

Tak for en hurtig udmelding. Fornuftig beslutning

NMPJ269.835PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Yeah !

Enig… den eneste rigtige beslutning

WHAT!?

Sidst etapen blev neutraliseret stod alle handler og klassementspoints blev tildelt. Hvorfor nu en anden løsning på en tilsvarende situation?

Det virker absolut som den mest retfærdige løsning.

Hvornår regner man med spillet er opdateret og dermed afsluttet?

Hej alle

På baggrund af den officielle udmelding ang. 21. etape, er vi desværre nødt til at revurdere situationen.

Den officielle beslutning/udmelding er:

Because of an exceptional incident that impinged upon the normal conduct of a particular stage thereof, the President of the Commissaires’ Panel, after consulting the Organiser, take the following sporting decision:
– To take the stage times 44 kilometres from the finish line, the stage is considered complete; these times and differences are applied to the general classification.
– There is no stage classification or sprint or finish line bonuses.

Etapen er derfor ikke neutraliseret, som først formodet. Den betragtes som gennemført 44 km før den tiltænkte målstreg. I opdateringen lægger vi os så tæt op af det rigtige resultatet som muligt - og på baggrund af Vueltaens udmelding, ser vi os nødsaget til at give klassementplaceringer (herunder trøje- og holdplaceringer) - også selv om der ikke sker forskydninger af nogen slags. Der gives ikke etapeplaceringer eller spurtpoint.

Vi er med på, at det kan synes som en uretfærdig beslutning for nogle - ikke mindst, hvis man har brugt en del transfergebyr mhp. en sprinterafslutning, som aldrig blev til noget. Men det er det tætteste vi kan komme på den officielle afgørelse for 21. etape.

Mvh. Christian

Jamen så kæmpe tillykke til dem der ikke orkede at skiftet ud til i går :-)

Kan se der er 4 går går i præmierne bla nr 5 så rykker 60 pladser

Bennedbæk243.250Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Nu søger de sgu en Udvikler det må være i stedet for den Afvikler de har brugt hele året

Håbløs beslutning. Trist at man kan vinde på at spekulere i demonstrationer

Det er så stor en skandale det her. Den beslutning er jo simpelthen bare ikke fair - det er da meget mere fair at annullere 21. etape komplet.
I burde give gavekort til et andet managerspil til alle som har været med I det her spil, eller som minimum til dem som bliver direkte ramt i forbindelse med præmier på baggrund af den horrible beslutning I har taget her.

Kom igen Holdet det kan I altså gøre bedre...

Jeres inkompetence er altid imponerende. Alle led igennem.

Fint nok med beslutningen, men skuffende i bliver nødt til at ændre jeres officielle udmelding allerede inden der er gået 24 timer.

Man skulle jo tro at de mange guldhold der sælges på tværs af samtlige spil ville være tilstrækkeligt til at have et kompetent team bag hele møllen, men åbenbart ikke.

P.S. Hvornår kommer managerpointene igen?

Den eneste rigtige beslutning vil være at resultatet efter 20 etape var slutresultat . Jeg kan sådan set være ligeglad men lidt sund logik kunne af og til klæde holdet dk

stig markvardsen4.085Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret Konto
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

Hej Christian.

Må jeg stille dig et spørgsmål i form af et tænkt scenarie?

Du skal på fler-stjernet Michelin Restaurant, og du har glædet dig til en god aften med 21 serveringer af forskellige indtryk, hvilke du alle har set frem til.
Især den 21. ret, der er desserten, og retten der sætter punktum for hele oplevelsen, har du set frem til længe.
Aftenen skrider frem, men køkkenet begynder at ændre i serveringerne, grundet noget der er ude af deres hænder. Nogle serveringer bliver lavet om til noget, der ødelægger hele din forventning, nogle bliver taget af bordet før tid, og især en helt speciel ret, hvor man var blevet lovet 27gram kaviar, var du skuffet over kun at modtage 12gram.
Der bliver sagt noget forskelligt fra køkkenets side, men du tænker, der er nok styr på det, de gør hvad de kan, det er jo ikke deres skyld, og det hele kan reddes af sidste ret der runder oplevelsen af som en helhed.

Nogle ved dit bord foretager ikke ændringer til denne sidste ret, som nok bliver en dessert af en slags. Du og nogle andre derimod vælger at skifte vinen i jeres vinglas til en dessertvin, og derfor har ekstra omkostninger, for at optimere til den forventede afrunding.
Tallerknerne begynder at komme ud fra køkkenet, men inden de når bordene, bliver de kaldt tilbage, og der bliver herfra lukket ned for middagen, hvor du bl.a sidder med en ekstra spildt udgift i form af det vin du havde som merudgift.

Det er ikke restaurantens skyld, det var grundet noget, der er ude af deres hænder. Sagen er bare den, du havde købt oplevelsen gennem en oplevelsesudbyder, som lovede fuld tilfredshed.

Mit spørgsmål er, vil du selv mene, du havde fået den oplevelse, du har betalt for? Og hvis ikke, ville du så forlange pengene tilbage, eller som minimum få tildelt en ny oplevelse fra oplevelsesudbyderen, som så må dække deres tab andetsteds? Ville du mene, at regningen skulle være gjort op før den sidste ret, der ikke blev til noget, således at du ikke skulle straffes for dit håb om en dessert?
Hvad bør oplevelsesudbyderen gøre ifølge dig? Der var jo trods alt tale om en mangestjernet michelinrestaurant, der er kendt for at alt skal være perfekt, og som gerne vil tilgodese de loyale kunder de lever af.

Håber du tager dette indlæg for at være spas, som er tiltænkt. Om du ligger andet i det, må være op til dig :-)

Hej Christian.

Det er i mine øjne en helt forkert beslutning. Jeg forstår, at det har været en svær situation for jer, samt at I forsøger at lægge jer så meget op ad de officielle lister som muligt. Men I driver et spil, hvor der er præmier og andet på højkant, og en annullering af den sidste etape i Vuelta-spillet havde været den klart mest retfærdige løsning i den henseende. Pt har jeres beslutning kastet guldregn over en manager, der inden etapen lå nummer 65, og som gav op eller glemte at sætte hold - I har nu katapulteret ham direkte op på 5. pladsen i spillet! På bekostning af os andre i øvrigt.

Fra Procycling : Race/stage is cancelled.
The stage was neutralised and later cancelled for security reasons (protests on the race course) moments before the peloton entered the final circuit in Madrid.

Jeg synes mere det ligner det letteste for holdet.dk at lade transfers mv stå . Det er en virkelig dårlig beslutning

stig markvardsen4.085Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret Konto
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."

President of the Commissaires’ Panel, after consulting the Organiser, take the following sporting decision:
– To take the stage times 44 kilometres from the finish line, the stage is considered complete; these times and differences are applied to the general classification.

Løbet er jo sat i gang og bliver så afsluttet 44 km fra mål

Bennedbæk243.250Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Nu søger de sgu en Udvikler det må være i stedet for den Afvikler de har brugt hele året

Hele denne sag er et studie i dårlig kommunikation

Thomas Adamsen160.890PræmievinderSølvpokalGuldbægerGuldbægerSølvbægerBronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Det funker bare ikke!

Den eneste rigtige beslutning vil være at resultatet efter 20 etape var slutresultat . Jeg kan sådan set være ligeglad men lidt sund logik kunne af og til klæde holdet dk

Krogsa28.915Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%
SÅ er der skipperrmix

Hej

Når vi har en præmis der hedder, at vi i tilfælde af afbrudte sportsbegivenheder så vidt muligt følger den officielle udmelding/beslutning, så kan vi ikke undlade at gøre det.

Som vi har påpeget til flere, der har henvendt sig til support, så havde vi gerne set, at hele 21. etape var blevet annulleret. Men eftersom den tid som rytterne kørte frem til 44 km før den tiltænkte målstreg blev lagt til klassementet, så var der jo et resultat for 21. etape. Det er den officielle udmelding, som vi følger. At det ikke ændrer på klassementet eller giver andre forskydninger, kan ikke være afgørende for, om vi accepterer etapen.

Mvh. Christian

Hej Christian
Jeg vil virkelig ikke håbe at der kommer flere spil der bliver ødelagt af demonstrationer.
Men jeg vil også håbe i ændre jeres praksis så etaper der ikke bliver afsluttet med en etape vinder på den før etapen angivne målstreg vil blive annulleret, da disse 3 etaper tydeligt har haft en meget kedelig indflydelse på et ellers fedt spil.
Jeg fik feks pengene tilbage for mit oddset spil (på etape vinder) 14 etape da etapen ikke blev afsluttet som planlagt.
Da der er penge premier på højkant og de ikke har kørt hvad der der bliver annonceret i gameplayet mener jeg man burde annullere etapen i jeres spil.

Håber i laver nogle opdaterede regler, ellers burde i lukke jeres cykel spil ned, da de 3 etaper har afsløret en brist i jeres gameplay.

Mvh Christian

Det er jo ikke grundloven. Det er jeres egne regler. Jeg synes det er absurd at tænke på, jeg eks. ville være endt som nummer 5-6 stykker, hvis jeg af en eller anden grund havde glemt at sætte mit hold, eller måske endda bare havde givet op. Det havde rykket mig 50 pladser frem ift. runde 20, og det kan vel ikke rigtigt være meningen.

Jeg synes i øvrigt også der er forskel på en etape midt i spillet, da der jo også sættes hold til de kommende etaper, og så den sidste etpape i spillet, hvor ingen vel på forhånd var kørt med fuld sprint.

Omstændigheder, kontekst og alt det der.

Det var 16 etape og ikke 14 etape

1. 18 tillykke med tilbage betalingen fra Oddset MEN havde du tænkt dig at Swush skulle betale pengene tilbage?

Etaperne er jo ikke blevet aflyst og på lige præcis 16 etape blev der jo kåret en vinder og alle rytterne fik en placering

Så det ville jo have været en kæmpe fejl ikke at uddele point på den etape

1. 20 mener du at der skal være andre regler fordi det er etape 21 og ikke etape 11?

1. 22 Ja, jeg synes det er en noget andet, når det er spillets sidste runde.
Jeg vil ikke afvise at der også kan være en situation, hvor det kunne give mening midt i spillet.

Men som jeg også skriver længere oppe, så synes jeg egentlig ikke der er noget galt i rationalet bag, det er en beslutning, og det er fint med konsistens. Jeg synes nærmere problemet er, at der først meldes ét ud, hvorefter den udmelding annulleres. Især når de på ingen måde er bundet af andet end hvad de selv udmelder.

Nej det havde jeg ikke!
Men det var faktisk den etape med den bedste løsning af Holdet, da der her blev kåret en etape vinder, af Vueltaen var det også nemmere at gøre det rigtige. De andre etaper er gameplayet ødelagt da point kontra udskiftninger aldrig kan hænge sammen.

Det er en svær situation, men eftersom man ikke overholder egne regler tidligere, så kan dette jo reelt ses som kontraktbrud, eftersom reglerne ikke blev overholdt på 11. etape, hvor ryttere fik minuspoint, selvom der ikke var en etapevinder, hvilket er grundlaget for minuspoint jvf. egne regler.

Super ærgerligt at spillet ødelægges pga. flere afbrudte/forkortede etaper, som med sikkerhed har påvirket spillet i negativ retning. Dog er jeg ærgerlig over at Holdet/Swush stadig ikke har adresseret deres egne regler ift. minus til rytterne. Hverken nu eller tidligere, man har blot tiet og håbet at folk ville ignorere denne del. På dette grundlag må der jo være belæg for enten refusion eller gavekort til et fremtidigt spil, da man direkte går imod egne regler i regelsættet.

Ærgerlig afslutning på et ellers fedt spil, men kommunikationen kunne have været bedre, selvom det er en svær situation/beslutning.

Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér