Skulle til at oprette miniliga i Vueltaen. Opdager så, at man Holdet.dk ikke har det i år. Ærgerligt nu hvor Vingejoe er favorit 😐
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Is på, det kommer.
De har bare ikke skrevet det på kommende spil...
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)
Velkommen til den nye platform
Jack is back.
Nu er Vuelta så kommet på under kommende spil, gad vide om de alligevel læser med herinde..
Det har været på længe, det har dog kun været dem med Guld kortet der har kunnet se det!
Say My Name
Hvad er et Guld kort?
Samme spørgsmål som #6: Guld kort?
Guld kortet er jo et loyalitetskort, som visse managers er blevet tildelt efter mange års deltagelse i managerspil. Det giver nogle få men ofte gode fordele i spillene. I feks fodboldspillene får dem med guldkort lov til at fortryde handler, hvis de viser sig at være ufordelagtige. I cykelspillene får man lov til at skifte ryttere efter løbet har været i gang en time - nogle gange er det en fordel hvis der feks er kommet et udbrud afsted. I håndboldspillene må vi gerne have 5 på holdet fra samme land, og sådan er der en del små fordele. Derudover er der få andre privilegier - feks får vi 20% i rabat på udvalgte restauranter - heriblandt Cafe Victor. Desuden så kan Guldkort ejerne få en free upgrade til kahyt med havudsigt, når vi anvender de gevinster der vindes til DFDS Osloture! Jeg mener kun der i dag er små 100 managers der har Guldkortet - vi har så til gengæld en lille klub der deler staldtips med hinanden. Klubbens formand er Bennedbæk - som vistnok - helt fair - har nogle ekstra ekstra fordele, for hvis du har lagt mærke til det så blander han sig næsten altid i toppen af spillene - hvilket så også gør at han helt suverænt fører hitlisten med all time flest HOF point! Håber det giver den ønskede indsigt!
Guld og guld? Tænker nu mere det er et nepotisme kort, som gør tingene tungere for alle almene brugere/fjolser!
Håbløst og unødigt!
Snik snak - intet at se her - gå venligst videre til næste emne.
Tråden er lukket.
Benægt, benægt, benægt.
Rest in Peace, Chris Anker
Under covid19 blev der tildelt en del guldkort. Netop for at fastholde loyale brugere, selvom mængden af managerspil var små.
Jeg er i dag glad for jeg holdt fast
Le Tour <3
Hej alle (og især RMIR) Vi vil ikke ødelægge en god intern joke – men bare lige for en god ordens skyld: Der findes altså ikke noget, der hedder et guldkort. Alle har de samme muligheder, og ingen får særlige fordele, som andre ikke også kan få. /Jens, Holdet.dk
https://www.youtube.com/w-atch?v=JttJVniGc6Q
åh, damn - intet virker da heller ikke mere..
Benægt, benægt, benægt!
Det virker sgu ikke, af en eller anden årsag laver lortet en bindestreg inde midt i link det er selvfølgelig ikke noget nyt men troede lige jeg havde den
p.s Klovn er også noget l...