Forum

Skulle til at oprette miniliga i Vueltaen. Opdager så, at man Holdet.dk ikke har det i år. Ærgerligt nu hvor Vingejoe er favorit 😐

Is på, det kommer.

De har bare ikke skrevet det på kommende spil...

Bennedbæk239.025Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)

Velkommen til den nye platform

Vulpius8.325Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Valideret KontoPræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 1%
Jack is back.

Nu er Vuelta så kommet på under kommende spil, gad vide om de alligevel læser med herinde..

Bennedbæk239.025Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)

Det har været på længe, det har dog kun været dem med Guld kortet der har kunnet se det!

RMIR66.325Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Hvad er et Guld kort?

Samme spørgsmål som #6: Guld kort?

Guld kortet er jo et loyalitetskort, som visse managers er blevet tildelt efter mange års deltagelse i managerspil. Det giver nogle få men ofte gode fordele i spillene. I feks fodboldspillene får dem med guldkort lov til at fortryde handler, hvis de viser sig at være ufordelagtige. I cykelspillene får man lov til at skifte ryttere efter løbet har været i gang en time - nogle gange er det en fordel hvis der feks er kommet et udbrud afsted. I håndboldspillene må vi gerne have 5 på holdet fra samme land, og sådan er der en del små fordele. Derudover er der få andre privilegier - feks får vi 20% i rabat på udvalgte restauranter - heriblandt Cafe Victor. Desuden så kan Guldkort ejerne få en free upgrade til kahyt med havudsigt, når vi anvender de gevinster der vindes til DFDS Osloture! Jeg mener kun der i dag er små 100 managers der har Guldkortet - vi har så til gengæld en lille klub der deler staldtips med hinanden. Klubbens formand er Bennedbæk - som vistnok - helt fair - har nogle ekstra ekstra fordele, for hvis du har lagt mærke til det så blander han sig næsten altid i toppen af spillene - hvilket så også gør at han helt suverænt fører hitlisten med all time flest HOF point! Håber det giver den ønskede indsigt!

RMIR66.325Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Say My Name

Guld og guld? Tænker nu mere det er et nepotisme kort, som gør tingene tungere for alle almene brugere/fjolser!

Håbløst og unødigt!

Snik snak - intet at se her - gå venligst videre til næste emne.

Tråden er lukket.

Benægt, benægt, benægt.

Thomas Adamsen153.480Top 10%BronzebægerTop 10%GuldbægerSølvbægerTop 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinder
Rest in Peace, Chris Anker

Under covid19 blev der tildelt en del guldkort. Netop for at fastholde loyale brugere, selvom mængden af managerspil var små.

Jeg er i dag glad for jeg holdt fast

Askemayn25.480Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%
Le Tour <3

Hej alle (og især RMIR)
Vi vil ikke ødelægge en god intern joke – men bare lige for en god ordens skyld:
Der findes altså ikke noget, der hedder et guldkort.
Alle har de samme muligheder, og ingen får særlige fordele, som andre ikke også kan få.
/Jens, Holdet.dk

åh, damn - intet virker da heller ikke mere..

Benægt, benægt, benægt!

Thomas Adamsen153.480Top 10%BronzebægerTop 10%GuldbægerSølvbægerTop 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinder
Rest in Peace, Chris Anker

Det virker sgu ikke, af en eller anden årsag laver lortet en bindestreg inde midt i link
det er selvfølgelig ikke noget nyt men troede lige jeg havde den

p.s Klovn er også noget l...

Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér