Forum

Jeg spiller kun managerspil indenfor cykling, og jeg begynder at finde det ret uinteressant. Alt for mange hold ligner hinanden efterhånden og ser ud til at være bygget op efter popularitet. Der trænger til fornyelse, hvis i hvert fald jeg skal fortsætte med spillet. En mulighed kunne være, at man dropper kategorierne og begynder at værdisætte rytterne, og så et max. beløb man kan købe for. Der er sikkert mange andre spillere, som har gode forslag. Kom med dem.

I Giro Manager, Tour Manager og Vuelta Manager skal de bare droppe de fucking popularitetsprocenter, indtil løbet er begyndt.

Sidste år havde Holdet omsider fattet det; men efter den jammerlige opdatering af siden er vi tilbage ved det tåbelige udgangspunkt.

Holdene er ikke opbygget efter popularitet, de er opbygget efter optakter fra såkaldte eksperter, og denne lemmingadfærd afspejles i popularitetsbarometeret.

Selvom man fjernede pop-procenterne, så ville majoriteten af holdene alligevel være en fotokopi af hinanden, fordi de fleste managere blot følger eksperternes råd slavisk.

Thomas Adamsen153.480Top 10%BronzebægerTop 10%GuldbægerSølvbægerTop 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinder
Rest in Peace, Chris Anker

Delvis enig i alle ovennævnte indlæg men der er dog stadig mulighed for at differentiere sig i forhold til de såkaldte eksperter som langt fra altid har ret… og ikke altid ender øverst i præmiepuljerne. Hvis du differentierer dig en smule fra disse eksperter og har ret….ja så rykker du pludselig meget op i stillingen. At der er disse optakter får også flere til at deltage….dem der ikke har så meget indsigt i cykelsporten og dem der ikke vil bruge oceaner af tid på at sætte sig ind i de enkelte rytteres karakteristika. Derved bliver præmiepuljen større… også i miniligaerne.

Men nu henvises der til Manager spillet hvor der ikke er nogen udskiftninger og derfor er det håbløst med procenter!!!

I købespillet er jeg sådan set ligeglad der kan man skifter som man har lyst til

Bennedbæk239.025Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)
Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér