Forum

Hej
Er jeg den eneste, der ikke kan aktivere oprette hold? Begynder at stramme til tidsmæssigt!
Vh Bossen

Nej samme er gældende her

Så har i travlt på Holdet.dk!!!!

Samme her

Samme her!! Vildt frustrerende...

Kom nu lige pls, sikke et tidspunkt.. :-(

også her !!!!! Nooooooo

Også her. Nu kan jeg ikke engang vælge produkter.

Det er sgu håbløst tidspunkt

Får denne fejl, hvis jeg prøver guld:

Select Shopping Product Error, _status:error,title:Unkno-wn error,description:Error: Product not found_

Kan ikke vælge Guld+. Der sker intet.

Jeg kan heller ikke aktivere mit hold. Nogen forslag til hvad man skal gøre?

Man må satse stærkt på at de allerede er igang med at fikse problemet. Man skulle tro de havde en mand siddende i support på dagen hvor tdf25 starter. Ingen udmelding fra dem noget steder..

For helvede, hvor er det sløjt!

Velkommen til den nye platform

Thomas Adamsen153.480Top 10%BronzebægerTop 10%GuldbægerSølvbægerTop 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinder
Rest in Peace, Chris Anker

Godt nok skidt. Må håbe de kommer med en fornuftig løsning, hvis ikke de får dette løst inden start

Har samme fejl, som andre også har beskrevet ... Har nu prøvet i over 30 min, intet sker

Hej alle,

Vi er opmærksomme på, at der er problemer med at aktivere hold i øjeblikket.
Vi arbejder på et fix som kan løse dette.
Vi er godt klar over at timingen er kritisk.

Mvh Richard - Holdet.dk

Har samme problem - dårlig timing! Havde håbet på at kunne læse anbefalinger på feltet.dk inden start. Håber da på, at alle ikke-aktiverede hold er med i konkurrencen, hvis det ikke løses inden start!

Det er de forhåbentlig ikke, det er jo ikke alle ikke-aktiverede hold man ønsker med!

Thomas Adamsen153.480Top 10%BronzebægerTop 10%GuldbægerSølvbægerTop 10%PræmievinderTop 1%GuldbægerPræmievinderGuldbægerPræmievinder

Jeg kan heller ikke

fandme skidt - samme problem her kan ikke vælge noget når man skal aktiver hold

kan ikke aktivere mit hold
altså
smadre vi tour spillet allerede nu?

Aktivering af hold er ikke muligt!!! Dårlig stil

Har samme problem. Håber de finder en løsning.

samme problem

Heller ikke - de har trukket penge og sendt kvittering men holdet kan ikke aktiveres

Godt nok kritisk tidspunkt…

Nej kan heller ikke kommer ind hvor man skal vælge pake jeg trykker og den går bare tilbage

Man må vel gå ud fra der kommer en eller anden form for kompensering

Ser ud til det bliver en dyr omgang for dem.. vi er 4 gutter der ikke får købt guld+ nu

Hvad med at skubbe spilstart til tættere på 13.40 hvor etapen starter?

Enig. De er nødt til at skubbe deadline. I hvert fald for aktivering af hold som er oprettet på nuværende tidspunkt.

Samme problem som alle de ovenstående

Jeg har smidt penge på den der tåbelige men obligatoriske præmiekonto for at lave et hold, og nu kan jeg ikke aktivere det!?!? Det er jo hovedløst ringe Holdet!!

Hvad gør vi andre for ikke at misse ud??

Foreslår at sende et skærmbillede, og så må det være jeres problem at få det fikset efterfølgende??

det virker nu !!!!

Guld + virker da ikke, kan man opgrader fra guld til guld+

Du kan hæve pengene fra præmekontoen igen (i teorien, det er vist ikke lykkedes for nogen endnu).

Som jeg har forstået det er det ikke muligt for dem at aktivere hold efter spil-start pga. spil-lovgivningen.

Det er vist det man kan kalde loose-loose

Det virker da stadig ikke? Har du aktiveret og købt guld+ Mikkel Enemark?

Det virker også her efter jeg loggede ud og ind igen :-)

Man har haft et par uger til at aktivere sine hold, så at stå og gøre det 20 min før første etape er måske heller ikke helt gennemtænkt, da der jo altid kan opstå tekniske problemer...

Virker os nu ved mig

- virker ikke - man kan gennemfører betaling
- men så fejl - dvs. det virker forsat ikke

Virker for mig, men kun med indbetaling via mobilepay

Har lige gennemført aktivering, penge trukket på mobilepay, men holdet rapporterer fejl og er ikke aktiveret.... Hmm...

har betalt 2 gange uden succes, den trækker mine penge men min saldo er stadig 0,-

Virker ikke, - man kan godt sætte flere penge ind på præmiekontoen, men pengene dukker ikke op..

Har samme problem prøvet 2 gange at indbetale, dog uden held.

Super nemt at være bagklog Daniel. Den er jeg sikker på at flere af os hundrede mennesker kan bruge, nu vi har betalt og ikke kan aktivere vores hold.

Og så er det så ikke 20 minutter før start. Det er et problem der har varet i mere end 1 time. De fleste af os har nok brugt første dag i ferien til at sætte os ind i årets udgave, analysere, læse anbefalinger osv.. :-)

Kom der!!! Dejlig

Har indsat penge tre gange uden at de ryger ind så jeg kan benytte dem til at betale for guld plus.

Har betalt to gange og der er ikke kommet penge ind på kontoen, det er sgu for dårligt

Lav bankoverførsel i stedet for mobilepay. Det virkede for mig.

Det virker her igen, efter log ud og log ind :-)

Nu hvor pengene ikke er kommet ind på kontoen, så går jeg ud fra at de ikke trækker de penge jeg har betalt to gange nu.

Virker nu

Der er ikke sket noget på min konto

Bankoverførsel virkede heller ikke

Nå det var så 99 kr lige ud af vinduet …

KÆMPE SKANDALE

Forventer vi får en udmelding snarrest om de kan aktivere holdene, eller om vi får pengene tilbage, eller hvad der sker....

Er der noget nyt, Richard fra Holdet?

Hvordan bliver man konto guld, eller guld+ hvis man har en gratis?jeg vil godt se hvad mit hold ligger overall✍️

KÆMPE SKANDALE !

Hallooo Richard, fra Holdet - giv lyd fra jer. Det hjælper ikke at køre strudsetilgangen

Hej alle sammen

Først og fremmest vil vi gerne beklage de problemer, der har været med indbetaling til Præmiekontoen. Vi forstår godt, hvor frustrerende det må have været så kort inden tour-start og det er vi rigtig kede af. Det er en meget beklagelig fejl, som vi endnu ikke ved, hvad skyldes.

Fejlen burde nu være løst, og indbetaling skulle enten være gået igennem og er nu synlig på ens Præmiekonto – eller være blevet annulleret automatisk.

Vi har simpelthen været lagt ned af support - og har derfor ikke fået opdateret eller svaret her på Forum før nu - og det beklager vi også.

Hvis det ikke ser rigtigt ud hos jer, må du endelig tage fat i os via support@swush.com, så følger vi op og undersøger det nærmere for hver enkelt.

Vi håber, at I nåede at få aktiveret jeres hold. Det er desværre ikke muligt at aktivere det efter spillet er startet.

Vi skal igen beklage både fejlen og den sene udmelding herinde - mange tak for tålmodigheden.

/Jens, Holdet.dk

Totalt ikke i orden. Selvfølgelig nåede vi IKKE at få aktiveret vores hold, for det kunne ikke lade sig gøre. I kunne til gengæld have aktiveret dem manuelt for de af os der skrev direkte til support i god tid inden spil-start.
Jeg fik selv et svar om at der blev arbejdet på at fixe det. Det blev det ikke, og der kom heller ikke et svar om at I havde kikset. Det virker som en udelukkelse, og det mener jeg ikke lever ikke op til spillelovgivningen.

Jeg kommer aldrig til at bruge penge på holdet.dk igen.

Det er fandme ringe! Hvad mener du med at man ikke kan aktivere det efter spillet er startet. Det er jeres spil, selvfølgelig kan i det! I har lige røvrendt tusinde mennesker, det er fandme det mindste i kan gøre!

Det er fandme ringe! Hvad mener du med at man ikke kan aktivere det efter spillet er startet. Det er jeres spil, selvfølgelig kan i det! I har lige røvrendt tusinde mennesker, det er fandme det mindste i kan gøre!

Det er vanvittigt så ringe den her nye platform er, og Holdets tilgang til det er ubegribeligt sløj! I bedste kundeservicestil kan de kun beklage og ikke tage ansvar, men det hjælper bare ikke os der er fanget i det, gør det vel Holdet??

Er der nogen af jer andre, der finder det underligt/oplever problemer med den måde, man skal vælge/skifte anfører(i Tour Manager)?

Skifte kaptajn
Virker helt lige til for mig på både iPad og telefon

Bennedbæk239.025Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Præmievinder
Jeg dropper sgu de 4 fodbold spil i efteråret og nøjes med Superligaen og CL det også næsten det samme :-)

Det er bare at betale retur ved kasse et, hos alle os hvor vi ikke kan aktivere men har betalt.

Kom ud af busken på jeres mail....

mauda2.380Valideret KontoPræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Vi er BK Frem Ægte København!!

1. 70

Har lige prøvet på tlf, og det virker det forholdsvis ligetil :)

Mit problem er, at jeg bruger en laptop(og Firefox), og der er layout noget anderledes. Så når man har klikket på den man ønsker at sætte bind på, forsvinder boksen, og man vil have tilbøjelighed til at tro, at så er alting på plads.
Har så fundet ud af, at man aktivt skal åbne boksen igen, og så bekræfte den man allerede har klikket på.

Det er nok let at gennemskue, hvis man kommer fra tlf/iPad over til browser på bærbar. Men når man aldrig har brugt Holdet på andet end bærbar, er det ikke intuitivt at skulle lave bekræftelsesproces, især ikke på en dialogboks der forsvinder?
Giver det mening?

Har skrevet en mail til Holdet, der forklarer i detaljer dette problem, men selvfølgelig er der stille.....

Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér