Forum

Jeg ville høre om man kan sætte kaptajn på flere etaper?
Det synes jeg man kunne i gamle dage.

Det tror jeg ikke man kan mere
Jeg kan i hvert fald ikke finde det

Bennedbæk243.510Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 1%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Nu søger de sgu en Udvikler det må være i stedet for den Afvikler de har brugt hele året

Ok tak - det kan jeg heller ikke

Swush, kan vi ikke få denne feature på igen?

Thomas Adamsen160.890PræmievinderSølvpokalGuldbægerGuldbægerSølvbægerBronzebægerTop 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%
Det funker bare ikke!

Hvis de ikke får den feature på igen. Så fortryder jeg i den grad, jeg har oprettet et hold. Det er jo netop grunden til jeg har lavet et tour hold, hvor man ikke kan udskifte ryttere, da jeg er på ferie, og slet ikke får tid til at sætte mig ind i det, så har jeg heller ikke tid til at finde ud hvad slags etape det er, og hvad rytter jeg skal ha som kaptajn.

Joebo9.240Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"

Det blir nok først fra 2026 det kommer igen.

Ja det er lidt af en brøler, de ikke har fået det med. Jeg har dog fået annulleret mit hold. Og pengene tilbage.
Men hvor måtte de dog gerne melde lidt ud, det virker som om at folkene bag, helt har opgivet holdet.dk.

Joebo9.240Top 10%PræmievinderPræmievinderTop 10%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%PræmievinderPræmievinder
Troels Bech om håndbold. "Det er en tarvelig sport, der udelukkende består af dødbolde"
Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér