Forum

Hvor finder man sit feltet+ som man modtager ved at købe et guldhold

Krogsa28.915Top 10%Top 1%Top 1%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%
SÅ er der skipperrmix

Det kunne jeg også godt tæmke mig at vide.....

Jeg har oprettet en kontakt tråd angående dette, jeg har prøvet hele morgenen at finde det!

Holdet.dk sender vist en mail ud på torsdag med info

Hej,

Vi sender et link ud til alle med et Guld+ hold cirka tre dage før spilstart, når Frederik Ingemanns optakt til Tourspillet 2025 er klar på Feltet+

Med venlig hilsen
August, Holdet.dk

Håber snart det login kommer ;-)

Ja for det er jo meget sjovere at lave samme hold som andre i stedet for selv at skulle finde nogen ryttere, det jo ren spild af tid og så skal man ikke engang betale for det.

Et bud fra mig kunne være at man skal prøve Remco på enkeltstarten til den tid men sig det ikke til nogen

Bennedbæk243.510PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 1%Top 10%
Nu søger de sgu en Udvikler det må være i stedet for den Afvikler de har brugt hele året

Hvad gør man hvis jeg endnu ikke har modtaget linket til feltet+? har oprettet et guld+ 19.juni hold og skrevet til support uden at der er blevet sendt et link.

Er der overhovedet nogen der har fået det tilsendt? Bekræft gerne :)

Der er sendt mails ud om Feltet+ i dag. Det er selvfølgelig et problem, hvis man har købt Guld+ efter vi sendte mails ud, for så får man først en mail, når vi sender besked ud igen i morgen. I så fald vil jeg anbefale at man skriver til support.

Mvh. Christian

Hvis man har aktiveret Guld+ i Tourspillet 2025, så kan man også se en besked ang. Feltet+ i 'Notifikationer' - ved klik på den lille klokke øverst til højre på siden.

Mvh. Christian

Ja undskyld mig men det er fandme da det rene bondefangeri i har gang i med det abonnement til Feltet….
Nuvel man kan selvfølgelig huske at afmelde, men I ved udmærket godt, at det er der nogen der glemmer og vupti så trækkes der på kontoen. Fin beregning der. Hold kæft det er smagløst i min verden…..

Bare min mening…

Johnny H12.125PræmievinderGuldbægerTop 10%PræmievinderPræmievinderPræmievinderPræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%
Hvor svært kan det være??

Jeg skal nok lige prøve at huske folk på det et par gange

Bennedbæk243.510PræmievinderTop 1%Top 1%Top 10%Top 10%Top 1%Top 10%Top 10%PræmievinderBronzebægerTop 1%Top 10%
Nu søger de sgu en Udvikler det må være i stedet for den Afvikler de har brugt hele året

Jeg har et plus hold men ingen notifikation om adgang til feltet +

Du abonnerer ikke på denne tråd.  Abonnér