Forum

Jeg mindes, at en udgået rytter sidste år gav -100.000 hver dag. I år giver en udgået rytter kun -100.000 den dag. han udgår. Resten af løbet giver en udgået rytter 0. Det gør, at en billig udgået rytter potentielt er ret god på bjergetaper som fx 19. og 20. i årets Giro.
Problemet er, at denne rytter ikke er tilgængelig for alle. Du kan beholde ham, hvis du har ham, når han udgår. Og så kan du godte dig over, at dine konkurrenter ikke kan købe ham, fordi man ikke kan købe udgåede ryttere.

Er det meningen? Det er en barmhjertig ændring over for basishold, men er det fair over for guldhold?

Hej Kris H

Det er korrekt at -100.000 pr. efterfølgende etape er blevet fjernet. Det er lidt mere enkelt på denne måde, og vi har vurderet at det er en rimelig løsning. I alle spil er det jo sådan, at man kan beholde sin udgåede spiller/rytter mens andre ikke kan købe. Jeg er med på, at der på bjergetaper kan uddeles en del minus for sen ankomst. Men man har allerede fået -100.000 for sin udgåede rytter på den etape hvor han udgik, og selv om der er eksempler på, at det kan være en fordel at beholde ham, så må det generelt være en fordel at finde ryttere, der har mulighed for plus.

Mvh. Christian

Det er jeg sgu ikke enig i Christian.

Lige netop i Cykelspillene, har man ofte set at mange henad mod slutningen har siddet med 7 dyre fra klassementet og har skulle finde den her ene, møgbillige sidste rytter.

Mange gange har man siddet og rodet rundt i resultaterne for at finde den billigste rytter der giver MINDST minus.

Er du så svineheldig, at du rammer en billig rytter der udgår efter etapen, kan det blive altafgørende på de næste, da du slipper for helt op til -90.000 pr. etape. Og sådan kan de helt tunge placeringer i spillet blive afgjort på ren held.

Jeg synes i bør overveje at genindføre -100k pr. efterfølgende etape.

Askemayn25.180Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderGuldbægerPræmievinderTop 1%PræmievinderTop 10%Top 10%Top 10%Top 1%
Le Tour <3

Helt enig med 2#. Tænker beslutningen er taget fordi de er for bøvlet at flytte over på den nye platform.

Krogsa26.675Top 10%Top 10%Top 1%PræmievinderPræmievinderTop 1%Top 10%PræmievinderTop 1%Top 10%Top 10%Præmievinder
SÅ er der skipperrmix

Ja måske lige bortset fra sidste etape kunne det da være fedt at sidde med en røvbillig sprinter der har trukket sig på sidste hviledag fordi der kommer 5 knaldhårde etaper til sidst
Så giver han et pænt rundt 0

Bennedbæk237.030Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
Kom så Danmark

Så jeg også enig med #2 men tænker mere det fordi de har glemt det på den nye platform og så holder de bare fast nu

Bennedbæk237.030Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%PræmievinderTop 10%Top 10%
Kom så Danmark