Der mangler stadig at blive givet point, for holdkonkurrencen i Giro Manager, for gårsdagens etape (8. Etape)
Du skal være logget ind for at besvare et forumindlæg.
Det sker hele tiden
Har skrevet til dem
Bliver helt sikkert rettet når de møder ind efter deres Brunch på Café Victor
Kom så Danmark
Bennedbæk du fører det hele, vælger de rigtige ryttere og arbejder for Holdet.
Tillykke med det, tænker du har vundet på forhånd ...
@ Bennedbæk:
Blot til orientering. Det er 2025, så andre steder man i dag holder til - på de bonede `borde`.
Godt at se du dog ligger flot til. Tænker jeg også fik en ret ok ITT sat sammen i dag.
Jeg skriver bare til dem med evt fejl som jeg ser eller folk herinde har skrevet om
Bruger de ikke Café Victor mere???
Nej det gør de vel ikke, det har ellers været deres stamsted herinde i gennem mange år
Måske er de skiftet til Café Bankeråt da den nye platform blev lanceret eller måske er der noget nyt og modern i centrum som jeg har overset :-)
Måske skulle jeg nøjes med at skrive på min egen profil :-)
Måske er de skiftet til Café Bankeråt da den nye platform blev lanceret eller måske er der noget nyt og modern i centrum som jeg har overset
Der er i hvert fald ikke gået Fingerbøllet i den - den med tilsandede gamle trægulve - gullige lamper - 2 billards og happy hour hvor man får 2 flasker Hof for en tyver! Også stedet hvor der kommer midaldrende (læs gamle) skøger med tvivlsom hygiejnisk standard.
Skulle hilse fra Jytte!
Say My Name
@ Benedbæk:
Næ. Du skal poste alt det du lyster. Du er en rigtig god karakter her inde.
Der mangler at blive uddelt managerpoint og udmærkelser i Giromanager 2025.
De mangler i alle spil på den nye platform og vil heller ikke blive uddelt under årets tour de france - håbløst!
Rest in Peace, Chris Anker
Jeg er med igen når/hvis Swush engang tildeler os de point, vi har til gode!
Hej Alle, jeg har d.d fået pengene tilbage for mit hold i Giro manager ang den fejl de lavede med Albert Bettiol, det var en del pct som havde ham. De vedstår at han først blev blokket 20 min før spilstart og det var ikke godt nok. Så skriv blot et direkte brev til Holdet under “andet” så er der mulighed for lidt mønt tilbage når man nu teknisk set ikke havde en mulighed for at vinde spillet med blot 7 ryttere fra start.
Rolf!!!!!!!!!
@Swush!
1) Kan i bekræfte at der ikke uddeles manager point og udmærkelser længere? 2) Hvis ja til ovenstående, hvad er begrundelsen for dette?
Yeah !
Det virker ikke på den nye platform, og de prioriterer ikke at fixe det på denne side af sommerferien, så der bliver heller ikke delt point og udmærkelser ud under Tour de France. Når/hvis det en dag bliver ordnet vil point og udmærkelser blive delt ud med tilbagevirkende kraft.
Bortset fra det, så ser appen sgu efterhånden meget godt ud. Efter nu også visning på forside med oversigt - og diverse navigeringsruder i bunden. Ret clean og let at komme rundt i. Det ender sgu nok helt ok. Så måske swuc snart kan begynde at koncentrere sig om det vigtige ... At gøre det mere attraktivt at spille med - dvs. bedre præmier - flere spil (vanvid at man ikke havde spil til vm i ishockey) osv.
Det nye Dauphine spil er dog langt fra opdateret . Lidl fx har pt kun 3 ryttere stående hvoraf Skjelmose ikke stiller op
Sol Campbell: "I always dreamed of winning the league at White Hart Lane. So I left and joined Arsenal."
Hej alle,
Vi er endnu ikke begyndt at uddele managerpoint, for spil der er lanceret på vores nye platform. Dvs. spil der er lanceret efter d. 1. marts, herunder bl.a. Girospillet 2025 og Giro Manager 2025.
Vi skal dog nok få uddelt de retmæssigt optjente managerpoint og udmærkelser for de nye spil (selvfølgelig også bagudrettet), så det er ikke noget, vi holder op med at give, eller noget I bliver snydt for i disse spil. Managerpoint og udmærkelser er midlertidigt ikke tilgængelig, da visningen og systemet bag disse endnu ikke er blevet integreret på den nye platform.
Ved lanceringen af den nye platform har der været mange flere opgaver, end der har været tid til at lave - og desværre kommer det hele til at tage tid. Vores udviklere laver tingene i en prioriteret rækkefølge, og så vil jeg håbe, at managerpoint og udmærkelser kan blive tilføjet inden længe. Det er bestemt på to-do listen, og vi har noteret os, at der er flere der savner uddeling af managerpoint og udmærkelser for de nyeste spil. Men der er andre og mere presserende ting, vi er nødt til at prioritere før, så jeg kan desværre ikke give et nærmere tidsestimat for, hvornår det kan forventes fikset.
Tak fordi I skriver og hjælper os med at gøre den nye platform bedre og forbedre brugeroplevelsen.
Mvh Christian F., Holdet.dk
Hej Stig,
Ja, der blev tilføjet en hel del ryttere til startlisten tidligere i dag. Med forbehold for ændringer og et par enkelte hold, der ikke har bekræftet deres endelige trup, så burde alle 154 ryttere nu være prissat og tilgængelige for køb i Dauphiné-spillet.